Alice, V.I.P. Massage Offenbach am Main (bij Frankfurt) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnny Walker

Wandelaar
99
16/09/21
67
7
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://offenbach.goldenmassage.de/damen/sedcard-alice-71616.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een bezoekje aan onze oosterburen laat ik graag gepaard gaan met een lekkere massage in een van de talrijke salons, waar het wemelt van de mooie jonge oost-europese meiden. Op basis van had ik een voorselectie gemaakt bij een aantal salon in Frankfurt en Offenbach, hopende op 2 bezoekjes tijdens mij pn verblijf. Tgv een vervroegde terugreis werd dat er slechts één: Alice.

De ontvangstdame zorgde voor een warm welkom, de kennismaking met Alice was des te killer; slap handje en ze gunt je nauwelijks een blik waardig. Het is wel een mooiertje om te zien, maar alles een slag kleiner dan je op basis van de foto's vermoedt. Een smal kontje en prompte borstjes in max cup B. Eerst op de buik, waar Alice minstens 10min per been bezig is… zodra ze aan de rug begint wordt het iets spannender. De Fa-tietjes worden veelvuldig ingezet, nog steeds heeft ze niet een keer de ballen aangeraakt en ze is al flink in mijn oor aan het hijgen voordat ik warm ben ?

Eenmaal omgedraaid gaat het vlot, klats olie op de buik, borstjes eroverheen, even op z'n 'Spanisch' (tussen de boobjes) - wellicht het beste stukje van de hele massage - als inleiding op een korte, weinig afwisselende handjob. Lekker klaargekomen, voor de rest mwah…
 

Bijlagen

  • D091DDDA-F70F-446E-AEF7-3EFF2B6E29C5.jpeg
    D091DDDA-F70F-446E-AEF7-3EFF2B6E29C5.jpeg
    65,1 KB · Weergaven: 23
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan