Recensie Alicia, Karin's Home, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HINDOESTAANSE4EVER

Stamgast
Forumpionier
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/alicia/
Totale kosten (in euro)
560 + 40 fooi
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst vier uurtjes bij de prachtige alicia geweest voor voet fetish en plassex. Na dat ik had betaald liepen we samen richting alicia's kamer. Tijdens het uit kleden vroeg ik alicia of ze haar pumps aub wou aan houden. Ik ging mijn lul wassen en ik ging snel naar alicia toe die op mijn verzoek op de rand van het bed zat. Ik ging op mijn knieen voor haar zitten en ik pakte haar linker enkel vast. Ik trok de pump van haar kleine voetje en ik drukten alicia's warme voetzool tegen mijn gezicht aan. De geur die er aan zat was zo erg lekker ik kon er niks aan doen maar ik kwam er spontaan van klaar. Ik pakte ailicia's voetje vast en ik ben onder haar vijf kleine teentjes gaan sabellen. Alicia zei hoe vind je mijn eerste voetje heerlijk kreunde ik. Daarna het zelfde gedaan met haar rechter warme voetje. Alicia zei dat ze nodig moest plassen ik heb het speciaal voor je opgehouden lachten ze. We gingen naar de riante doucheruimte en ik ging op de grond liggen. Alicia kwam gehurkt boven mijn gezicht en ik trok zachtjes haar donkere schaamlipjes open tot ik alicia's plasgaatje kon zien. Kom nu maar meer naar beneden zei ik en laat je plasje maar rustig lopen en ik deed mijn mond open. Alicia deed haar ogen dicht en ze begon te plassen in mijn mond. De smaak van haar urine was heerlijk net als de geur er van ik had geluk wand alicia's blaas zat goed vol. Ik moest flink door gaan met slikken toen ze uiteindelijk leeg was ben ik alicia gaan schoon likken. Toen ze schoon was gelikt door mij zijn we ons lekker gaan wassen en gingen we het bed weer op. Alicia kwam naast me liggen met haar kleine voetjes richting mijn gezicht ze pakte mijn lul vast en ze begon me stijf tetrekken. Hier had alicia maar een paar rukjes voor nodig en mijn lul was keihard geworden. Ik legde haar hielen op mijn borst en ik ben tussen alicia's haar tien teentjes gaan likken. Toen ik voelde dat ik ging klaar komen pakte ik haar linker voetje vast en ik zei alicia nu snel als je kan met je prachtige teentjes gaan wiebelen. Ik stopten alicia's vijf wiebelende teentjes in mijn mond en ik kwam heerlijk klaar. Alicia bleef net zo lang door gaan met aftrekken tot mijn lul slap in haar hand was geworden. Alicia zei ik heb nog nooit een man gehad die zo van mijn kleine voetjes geniet als jij. Bedankt voor het compliment kreunde ik tegen alicia. Toen ik eenmaal weer op adem was gekomen zei ik kleine voetjes zien er altijd zo lief uit ik kan er geen genoeg van krijgen. Alicia moest lachen en zei dat heb ik door ik pakte meteen weer haar linker voetje vast. Ik zei wiebel maar weer zo snel als je kan met je teentjes en ik stopten ze in mijn mond. Het voelde zo erg lekker aan om alicia's vijf snel wiebelende teentjes in mijn mond te hebben. Ik had weer snel een keiharde erectie alicia pakte hem was en ze begon me weer aftetrekken. Ik deed haar voetje uit mijn mond en ik pakte ook haar andere voetje er bij en ik begon alicia onder haar teentjes te sabbelen. Hmmm wat smaak je lekker op dit plekje kreunde ik geniet er maar lekker van zei alicia heel zachtjes en ze gaf me een knipoog. Ik voelde dat ik ging klaarkomen ik drukten alicia's teentjes krachtig op mijn mond en ik begon er met volle overgave op los te sabbelen. Zo als ik toen klaarkwam heb ik echt nog nooit meegemaakt. Alicia bleef net zo lang door gaan met aftrekken en ik bleef door gaan met sabbelen tot mijn lul slap uit haar hand glee. Ik kreunde tegen alicia dat haar kleine voetjes de droom zijn van elke echte 100% voetfetisjist. Alicia zei heel erg bedankt voor dit super lieve compliment. Ik zei ik ben toe aan een flinke pauze zei ik dat begrijp ik lachte alicia sexy. Maar pauze geld niet voor jou voetjes alicia zei ik en ik ging op mijn knieen voor haar zitten op de grond. Ik legde haar voetjes op elkaar en ik begon aan een combinatie van sabbel aan haar teentjes en er met mijn tong tussen likken. Ik vroeg aan alicia hoe lang ik nog had jammer genoeg nog een half uurtje zei ze. Ik ging weer op bed liggen en de rest van de tijd heb ik alicia onder haar teentjes gesabbeld. Toen was het tijd geworden om ons te gaan wassen alicia liet me haar voetjes wassen en daarna wasten ik mezelf. Toen we onze kleding weer aan hadden ging ik op mijn knieen voor alicia zitten. Ik hield een van haar pump vast en ik zie doe je hiel eens omhoog en ik stopten er een fooitje onder. Bij de deur nog drie kusjes en ik zei tot snel weer alicia en ik ging weer met een super lekker gevoel terug naar huis.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan