Niet zo heel lang geleden bij Alicia geweest. Voorheen ook al eens geweest, maar mijn agenda en die van haar matchen zelden

Dit keer was het in een hotel nabij Arnhem, makkelijk te bereiken en ze geeft duidelijke instructie over waar hoe en wat, dus alleen maar fijn. Op de afgesproken verdieping aangekomen, bleek ze op een andere verdieping te zitten, lift wilde niet meer terug komen, dus uiteindelijk met de benenwagen naar de juiste verdieping, de schoonmaakster bleek al verdwenen, want daar was ze bang voor dat die moeilijk zou doen.
Na het uitkleden, eerst lekker gedouched, waarna ze vroeg of ik eerst het orale deel wilde of eerst massage. Gekozen voor eerst oraal, daarna de ontspannende massage.
Het pijpen doet ze heerlijk zonder condoom met veel teasen en uitstellen, waarna ik heerlijk klaar kwam.
Het masseren aangegeven zoals ik het wilde hebben, iets steviger dan aaien, maar ook niet met de ellebogen erin. Dit deed ze perfect, je ontspant helemaal en ze voelt ook goed aan waar evt knopen en spierverhardingen zitten, die pakt ze goed mee.
Lang verhaal, maar als ik kan zou ik vaker naar haar toe gaan. Vooralsnog geen andere dame tegen gekomen die ik zo fijn vind als haar. Nou kom/ga ik niet zo vaak, dus dat zal er ook mee te maken hebben. Nu is ze met vakantie, maar als ze terug is, zeker een afspraak maken, je zal niet teleurgesteld worden.
Mr.Angels