Recensie Alicia, Schepenenvijverstraat 19M or Vanderdoncktdoorgang 16R 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

iamme

Wandelaar
90
05/12/22
51
14
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Alicia, night shift, had me twee keer zonder uitleg geweigerd, maar omdat ze echt mooi is, probeerde ik haar een derde keer te bezoeken en deze keer deed ze de deur voor me open. Ze legde me uit dat ze de andere keren niet had willen gaan omdat ze dacht dat ik Roemeens was. Ze vroeg het uiteindelijk aan een van haar vrienden die haar vertelde dat ik Frans was. Dat is het eerste wat ze me vroeg toen ze de deur opendeed. kort. Ze is echt mooi en haar natuurlijke borsten zijn prachtig, we willen er uren mee spelen. De fellatio is goed maar een beetje kort, meerdere posities maar de misser blijft ver genoeg. Voor mij niet knuffelig genoeg. Niets gedenkwaardigs, misschien zal ik het een of twee keer proberen om te zien of ze na verloop van tijd knuffeliger wordt, want fysiek is ze echt mijn type.

Ik zag haar altijd aan de Schepenenvijverstraat 19m (er zijn 3 ramen in strijd met het plan) maar vanavond was ze aan de Vanderdoncktdoorgang 16R.
 
Alicia, night shift, had me twee keer zonder uitleg geweigerd, maar omdat ze echt mooi is, probeerde ik haar een derde keer te bezoeken en deze keer deed ze de deur voor me open. Ze legde me uit dat ze de andere keren niet had willen gaan omdat ze dacht dat ik Roemeens was. Ze vroeg het uiteindelijk aan een van haar vrienden die haar vertelde dat ik Frans was. Dat is het eerste wat ze me vroeg toen ze de deur opendeed. kort. Ze is echt mooi en haar natuurlijke borsten zijn prachtig, we willen er uren mee spelen. De fellatio is goed maar een beetje kort, meerdere posities maar de misser blijft ver genoeg. Voor mij niet knuffelig genoeg. Niets gedenkwaardigs, misschien zal ik het een of twee keer proberen om te zien of ze na verloop van tijd knuffeliger wordt, want fysiek is ze echt mijn type.

Ik zag haar altijd aan de Schepenenvijverstraat 19m (er zijn 3 ramen in strijd met het plan) maar vanavond was ze aan de Vanderdoncktdoorgang 16R.
Dag iamme,

Bar Vogue 2 n° 19 telt inderdaad 3 ramen (dus de eerste bar aan je linker kant als je van de de Brabantdam komt).
Ik denk dat bar Chrystal Schepenenvijverstraat n°19A 4 ramen telt (= de bar naast Vogue 2 aan je linkerkant).

Grt. D.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zaterdagavond, na wat rondjes gelopen te hebben en het vrouwelijk schoon aanschouwt te hebben, bij deze dame naar binnen gestapt. Bar Vogue middelste raam

Lange blonde haren, strak figuur, mooi gezicht, zo tegen de 25 jaar oud en in een leuk lingerie setje kan ik niet weerstaan.

Op de kamer was ze heel erg stil, ondanks dat ik diverse keren het gesprek probeerde aan de gang te krijgen, kwamen er alleen korte antwoorden terug van ja of nee, en dan was het weer buitengewoon stil in de kamer.
Dus maar gevraagd of ze me eens goed wilde pijpen, kijken of dat mondje toch iets meer kon dan ja of nee zeggen.

Viel niet tegen, maar was ook niet bijzonder. Met de 1e recensie eens, wat een fantastische set natuurlijke borsten, echt iets om heel blij van te worden. Verder niet veel herhalingsgevaar.
 
Jammer dat ze niet meer doet en afstandelijk blijft. Ze zou een hit zijn (althans bij mij haha). Ik ontmoette haar op een avond toen ze aankwam op straat en zelfs met haar kleren aan maakte ze nogal indruk.

Uiteindelijk heb ik haar maar één keer gezien. Ik heb overwogen om terug te gaan, maar elke keer dat ze mij ziet, draait ze haar hoofd, dus er bestaat geen twijfel over dat ik niet welkom ben. Ik begrijp het niet. Dit gedrag + een enigszins teleurstellend eerste bezoek, ik gaf het op ondanks zijn uiterlijk. Jammer.
 
@iamme helemaal met je eens, als ze minder afstandelijk en wat meer sociaal zou omgaan met haar klanten dan staan de mannen in de rij voor haar deur.
Het is een behoorlijk knappe meid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan