Recensie Alicia, Veldhoven (vh Eindhoven) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Longvic

Newbie
14
22/02/22
4
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
www.kinky.nl/advertenties/2888054-alicia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een heerlijke dame is dit zeg. Paar weken geleden geweest en ik was heel blij. Ze zoent ook heerlijk (weet niet of ze dit met iedereen doet) en ze is heel relaxed in de omgang.
Ik ga hier zeker weer terug, ze ontvangt nu weer in Eindhoven.
 
Gisteravond bij Alicia geweest. Contact via whatsapp verliep snel (in het Engels). Adres gekregen en bij aankomst even laten weten voor het huisnummer. Ontvangt in een net appartement op steenworp afstand van het centrum van Veldhoven. Na aangebeld te hebben doet er een mooie verschijning de deur open in Lingerie. Naar de kamer en na de financiële afwikkeling op bed gaan liggen. Ze maakte mn jongeheer schoon met babydoekjes. Thuis had ik al gedouched maar ok. Even hard trekken en condoom erom en ze begon te pijpen. Heerlijk rustig.
Ze hield er van om zelf ook aangeraakt te worden en wat heeft ze een zacht huidje en een paar mooie borsten (cup B) met geile piercings. Na het pijpwerk een flinke klodder glijmiddel erop en ze kwam bovenop mij zitten. Heel rustig begon ze me te berijden. Na een tijdje over naar missionaris en ze pakte mijn hand en ze wilde dat ik haar poesje(met piercing) stimuleerde. Na enkele minuten het condoom volgespoten. Helaas niet gezoend aangezien Alicia behoorlijk verkouden was( ze snotterde flink). Na een 25 minuten binnen te zijn geweest stond ik weer buiten.

Op de fotos op internet vind ik haar persoonlijk mooier dan real life. Haar lijfje is prachtig maar die mooie lach die ik op internet zag op fotos heb ik niet gezien. Na de daad kreeg ik nog drinken aangeboden. Na de daad is ze ook spraakzamer dan van te voren.
Voor mij niet voor herhaling vatbaar maar ze is wel de moeite waard.
 
Ik was er 2 weken terug en vond het ook maar matig.
100,- voor 30 min. wat meer dan genoeg was. Ik vond haar niet erg knap of bijzonder. De massage was wel goed. Ik wou haar graag anaal nemen maar dat kost 150,- in totaal wat ik gekkenwerk vind. Ook amper zoenen ik voelde geen tong. Geen HHG voor me op het plein staan veel mooiere dames die je voor 50,- blij maken en stukken beter pijpen ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan