Recensie Alina 2PG1K4 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

KingKiraxo

Wandelaar
50
21/02/22
76
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zondag een kleine buitenkans.
Voor het eerst dit jaar naar een dame toe.
Was lang geleden en ik was eigenlijk op zoek naar een anaalfreak maar ja.. mijn tijd is beperkt en dan moet het precies passen.
Op naar Alkmaar.. Zondagochtend. Nog nooit rond die tijd geweest.
11.30 uur liep ik door de straat en gangen en zag een hele mooie slanke dame. De enige ook die me gelijk kon bekoren.
Lekkere boobs. Mooi kontje. Zwarte lingerie.
Ze stelde zich voor als Alina uit Roemenië.. ik dacht dat die op 19k4 zat maar… herinnerde me alleen pijpen zonder condoom.
€ 70.00 zei ze.. ik kwam wat dichterbij haar staan en raakte haar zacht aan.
"Doe het lekker lang en ik betaal € 100.00" zei ik.. ogen glinsterden en ze maakte een wedje dat ik het geen half uur zou volhouden zoals ik voorstelde.
Uitkleden, leuter goed wassen. Eerst staand knuffelen en na de kleine opwinding bleef ik staan en ging zei zitten op de rand.
En ja, ze kan echt vol overgave pijpen. Mooi gezicht je ook. Lieve ogen. Knietjes werden zwak.
"Ik ga wel even liggen" zei ik.. zij ernaast en weer mooi lang, diep en afwisselend pijpen.
Kon haar lichaam goed aanraken. Echt een heerlijke meid hoor.
Wat was het ook lang geleden zeg.. kolere. Vorig jaar ook maar 1x… klote corona..
Maar.. ik hield vol. Even Erica Terpstra op het netvlies brengen en kleine positie wisseling.
Ze ging tussen mijn benen zitten en nam hem tussen haar borsten. Heerlijk.
Nog een paar keer diep halen.. en toen had ik toch zin in om haar bovenop me te laten komen.
We waren al ruim een kwartier verder denk ik..
Langzaam kwam ze op me, weinig glijmiddel gebruikt. Een klein likje zag ik.
Eerst langzaam en toen begon de turbo.. kolere.. ik hield haar toch even tegen..
"Nog even langzaam schat" Ze kwam op mij liggen met die heerlijke borsten van haar.
Kon lekker in haar komen, diep ook. Ze ging weer omhoog en ik zei maak me maar klaar..
Beentjes in de hurkhouding en ze ging goed tekeer. Oh.. daar had ik ook zin in..
Lekker uitgestrekt liggen, leuter knetterhard en ik kwam heerlijk klaar. Liet haar nog even doorpompen.
Ze was strak genoeg, niet heel strak maar zeker geen open deur.
Poeh. Net aan 25 minuten zag ik.. Gaf haar nog € 20.00 bonus voor de extra overgave.
Knuffel bij aankleden.. Wenste haar een fijne dag toe en ging met een smile weg.
 
Bijna 20 jaar niet op de Achterdam geweest. Wat is er veel veranderd! Beslist minder opwindend, da's zeker, maar ook minder risico dat je bij een dame terecht komt die er niet helemaal uit vrije wil zit. Niet veel jong grut meer. En minder secreten. Maar naar verhouding veel meer lieve meisjes. Alina is er zo een. Ze neemt de tijd, doet niet moeilijk en begrijpt het mechaniek van het mannelijk geslachtsorgaan (in ieder geval het mijne). Gezellig praatje. Zonde van de siliconen en de botox (die gelukkig uit begint te werken).
 
Dank voor de recensie. Een ding wat ook veranderd is, is dat er 10-15 jaar terug vele schrijvers waren met mooie verhalen (op Hookers.nl toen nog). Ook dat is behoorlijk uitgedund.

Volgens mij zijn het fillers, en is ze hier rond 2019 mee gestart, in 2018 bezocht ik haar weleens dat ze nog op 16k1 stond, toen zag ze er ouder uit dan nu ;-)
Botox geeft een sterk opgeblazen gezicht, met fillers is het wat natuurlijker. "gelukkig uit begint te werken"; die laat ze wel weer opnieuw inspuiten hoor:)
Zeker jammer van de sili's. De meeste NL mannen houden daar niet van.

De kans op jonge dames die er gedwongen zitten is inderdaad een stuk kleiner. De gemiddelde leeftijd is misschien ook wel 35.
 
Bedankt voor de correctie. Ben geen kenner van ingrepen. Weet wel dat ik niet zo van platypusbekjes en buikspreekpopjes hou. Ik hou wel van ranke figuurtjes, en daar zitten er behalve Alina niet zoveel van. Ik ben een jonge god ook zelf nog slechts in mijn dromen, maar het zien van het effect van die onbarmhartige zwaartekracht op de meeste andere dames leidt doorgaans tot deflatie en aanhoudende stagnatie van de bloedsomloop in mijn kruis. De makke van siliconen is dat je er niet goed op kunt gaan liggen zonder de draagster daarvan ongemak te bezorgen. Affijn, het was werkelijk een feest in haar klaar te komen na drie jaren van noodgewongen geen kennis te hebben gehad aan een vrouw. Doggy was ook fijn, de laatste keer. Volgende keer de cowgirl variaties eens proberen. Ben niet zo'n fan van hoge toeren pneumatiek, maar denk wel dat Alina bestuurbaar is.
 
Ben er een aantal keer geweest. Nooit geweten dat ze PZC doet.. dat gaan we volgende keer uitproberen 🤪 ze heeft wel skills, zelfs met condoom was het erg lekker. Gewoon een lekker figuurtje ook. Alles mooi in verhouding. En die siliconen, ach ja, ze misstaan niet.
 
Ben er een aantal keer geweest. Nooit geweten dat ze PZC doet.. dat gaan we volgende keer uitproberen 🤪 ze heeft wel skills, zelfs met condoom was het erg lekker. Gewoon een lekker figuurtje ook. Alles mooi in verhouding. En die siliconen, ach ja, ze misstaan niet.
heb haar vandaag bezocht, wat was ze heerlijk zeg hey, ik wist ook nooit dat ze pzc deed volgende keer ga ik het haar ook vragen
 
Vandaag ook deze Alina bezocht na een eindeloos aantal keren in de afgelopen jaren langs haar gelopen te zijn. Steeds weerhield iets me om binnen te gaan, overigens meestal het gegeven dat ik al een andere dame op het oog had. En even een rondje 2e passage maakte. Maar ook wel omdat iets in haar gezichtje me niet aanstond. Ik begrijp nu dat dat waarschijnlijk de fillers waren, waardoor ze ietwat snibbig op me overkwam hoewel ze nooit onvriendelijk keek. (Een verschil met Rebecca, waarvan je moet weten dat ze best aardig en lekker is als je eenmaal binnen bent, want als je op haar blik 75% van de tijd af zou gaan zou je dat er niet gauw op wagen. Wie maakt haar dat eens duidelijk?)

Waarschijnlijk heb ik eerder ook wel opgespoten lippen herkend bij Alina, dat wist ik vandaag even niet meer. Vandaag was het in elk geval niet erg opvallend, maar ik vond haar toch nog steeds niet echt leuk van gezicht.
Voor de rest heb ik helemaal niets aan te merken. Een goed bezoekje, een vriendelijke dame en ze deed goed haar best. Ik ging voor standaard, dus geen pzc (ook niet naar gevraagd) en ook geen beffen (wel naar gevraagd maar kostte 20 extra. Dat doe ik bijna nooit hoewel ik op zich gek ben op beffen, veel meer dan op pzc).
Een heerlijk lichaampje, klein en smal maar op en top volwassen vrouw. Heerlijk hoe ze makkelijk op het bed op haar knieen naast me paste bij het pijpen.
Dat deed ze goed, maar voor mij niet bijzonder. Wel goed dat ze rustig de tijd nam om me wat op te stijven voor het condoom erom ging overigens. Al lukte dat niet. Knuffelen vooraf was ook niet zo haar ding, liefst wilde ze dat ik meteen naast haar ging liggen maar ok, even omdat ik het toch persé wilde… (zo uitgesproken ging het helemaal niet hoor, ik vul dat maar even in, hoe het overkwam. Er zijn echter dames die het spontaner aanvoelen en erin meegaan bij de eerste keer…).
O ja vooraf tijdens wassen natuurlijk even de babbeltest (grapje, gesprek vooraf en tijdens wassen en uit-respectievelijk aankleden) die doorstond ze goed, vriendelijk meisje, hoewel ik haar dus al lang zie staan was het toch een verrassing dat ze al 6 jaar in alkmaar werkt.

Terug naar de daad. Toen ze bij het pijpen zo geknield, kontje schuin mijn richting uit zat, vond ik haar figuur best woest aantrekkelijk.

Wat Alina's firs bemeten borsten betreft, deze zijn mooi en voelden zacht aan, prima vakwerk. Ze passen ook goed bij de rest van haar lichaam, al was dat bij één maatje minder waarschijnlijk minstens evenzeer het geval geweest. Dat laatste omdat ze ook niet zo'n forse billen heeft. Maar ook bij natuurlijke borsten geldt dat de natuur zich niet bezighoudt met vragen als "bij die en die maat billen hoort die en die maat borsten". Daar maken alleen wij ons druk om, en niet in de laatste plaats de dames zelf en onderling.

Toen ik voldoende op peil was, koos ik bij het neuken voor cowgirl als start, Alina on top dus. Dat deed ze goed, voelde lekker aan. Er zijn beteren in dit standje, maar ze deed goed haar best.
Ik vroeg om doggy om het af te ronden. Ook dat was lekker. Alina heeft een niet zo fors stelletje billen, maar het was als steeds een mooi gezicht haar voor me te zien luggen. O ja, ze had een kussen onder haar buik. Dat maakte handtastelijkheden richting haar biorsten wat lastig, masr dat was niet het doel want bij cowgirl ervoor geen probleem.
Ze hield wel haar handje bij het condoom, dat deed ze niet op hinderlijke manier, misschien stimuleerde het zelfs een beetje. Het viel me pad op doordat ze, toen ik klaargekomen was en zei dat ik het vasthad bij het terugtrekken, zei dat zij het zelf ook vasthad. Want ze hield het altijd vast. Hahaha, kleine handige vingertjes…

Al met al ging ik tevreden en bevredigd weg. Een dame om in elk geval eens meegemaakt te hebben. Of ik vaker ga weet ik nog niet, ik voelde niet direct het verlangen naar een volgend rendez-vous.
Maar dat was niet omdat iets me niet bevallen was. Soms heb je dat wel, dat je meteen denkt "hier kom ik vaker, ze zal toch hopelijk nog een tijdje hier blijven, jammer om zelf nu al weg te gaan".
Zegt niet alles, soms kom ik er dan later achter dat ik toch nooit meer ben teruggeweest…

Maar ik kan Alina dus echt wel aan anderen aanraden om eens te bezoeken!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben verschillende keren bij haar geweest, alhoewel de seks prima is en ze echt wel een lekker lichaampje heeft, haak ik toch af. Ze is altijd een beetje afwezig, als je binnenkomt gaat ze eerst nog een half jaar op die telefoon tekeer. Een lachje kan er amper af. Als er andere dames beschikbaar zijn dan ga ik eerst daarheen!
 
Ja ik herken dat ook wel. Dat droeg er misschien ook wel een beetje aan bij dat de "klik" -wat dat ook moge zijn- bij mij kennelijk niet zo groot was.
Maar desondanks zeker geen slechte ervaring.
 
Ah ok dank je. Ik was in december t.p.v. G1 K2, K3 of K4. Kan me niet meer exact herinneren. Ze noemde zich Alina, was Roemeens. Blond haar in een staart, klein tenger lichaam. Wou een recensie schrijven. Maar kan haar niet vinden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag alweer de dam bezocht, viel vanavond een beetje tegen totdat ik deze roemeense godin zag. Lekker petite met grote knoppen erop en een liefgezichje. Dus maar even naar binnen gegaan voor een avontuurtje met deze godin. Pijpen doet ze goed hij kwam lekker snel opgang. Begonne met missio lekker dicht tegen der aan gedrukt en stevig vastgehouden door der met haar benen drukte ze me nog een paar keer diep in haar kutje ik voelde de bui al hangen dus snel overgegaan in doggy om nog ff lekker hard tege dit kleine lekkere kontje aan te stoten. Weer een top ervaring alleen is ze verder wel zakelijk en niet echt een prater maar goed daar kom ik ook niet voor.
 
Dank u wel heren! Heb haar gisteren niet gezien en heb dus een bezoekje gebracht aan Patricia. Zal daar een recensie van maken :) volgende keer maar kijken of ik Alina kan spotten
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heren, namens de parochie heb ik wederom de eer om een review te wijden aan een dame op de Achterdam, alles is eigenlijk al in bovengenoemde recensies benoemd, ondertussen rookt ze wel, ze is klein, mager en heeft best grote siliconen "borstjes" het halve raam lag er uit toen ik langsliep en ben uiteindelijk maar voor het standaard gegaan. Ze blijft nog enkele weken om vervolgens kerst in thuisland te vieren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan