Recensie Alina, Amstelveen (voorheen Voorburg, Hilversum) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 12519

Vaste klant
190
09/06/22
126
23
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hilversum/8161280-alina
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een paar dagen geleden bij haar geweest.
Afspraken maken ging vlot. Van te voren gevraagd wat ik wou en hoeveel dat zou kosten.
Op locatie kan je betaald parkeren.
Woning zelf is ook prima bereikbaar en discreet.

Moet zeggen dat ze sws niet 33 jaar oud is. Denk eerder dat ze rond de 40 zou zitten .
Vind Annastacia nog jongere lichaam hebben.
Fotos komen wel overeen, met name het hoofd.

Nou.. ik kwam binnen en mocht gelijk douchen nadat ik betaald had. Schoon handdoek, WC en wat extra middelen om je zelf schoon te maken. prima.
De sex was..... te rustig. Bij het pijpen voel je de "zuig kracht" niet echt, maar goed dat ze met het handje nog kon aftrekken anders was het manneke zo weer gaan slapen.
Je kan haar ook zoenen en tongen, maar het lijkt wel alsof je een pop aan het zoenen bent. Haar mond gaat een beetje open en jij mag alle bewegingen zelf gaan uitvoeren, zelf staat ze maar een beetje stil haar tong te bewegen....
Verder was de sex wel oke , een 5.5 als ik een cijfer mocht geven.

Het is dat haar face mooi is , anders was ik weer snel wat anders gaan zoeken.
Ze is gewoon mij type niet denk ik.

Geen herhalingsgevaar van mijn kant.
 
Laatst bewerkt:
Een paar dagen geleden bij haar geweest.
Afspraken maken ging vlot. Van te voren gevraagd wat ik wou en hoeveel dat zou kosten.
Op locatie kan je betaald parkeren.
Woning zelf is ook prima bereikbaar en discreet.

Moet zeggen dat ze sws niet 33 jaar oud is. Denk eerder dat ze rond de 40 zou zitten .
Vind Annastacia nog jongere lichaam hebben.
Fotos komen wel overeen, met name het hoofd.

Nou.. ik kwam binnen en mocht gelijk douchen nadat ik betaald had. Schoon handdoek, WC en wat extra middelen om je zelf schoon te maken. prima.
De sex was..... te rustig. Bij het pijpen voel je de "zuig kracht" niet echt, maar goed dat ze met het handje nog kon aftrekken anders was het manneke zo weer gaan slapen.
Je kan haar ook zoenen en tongen, maar het lijkt wel alsof je een pop aan het zoenen bent. Haar mond gaat een beetje open en jij mag alle bewegingen zelf gaan uitvoeren, zelf staat ze maar een beetje stil haar tong te bewegen....
Verder was de sex wel oke , een 5.5 als ik een cijfer mocht geven.

Het is dat haar face mooi is , anders was ik weer snel wat anders gaan zoeken.
Ze is gewoon mij type niet denk ik.

Geen herhalingsgevaar van mijn kant.
Can you praise your old prostitute and not throw mud at me? You even created a new discussion top so as not to see a good review about me. If you zoom in on photo number two of a girl who supposedly has a young body, you will see that she is over 55 years old. How can she have a young body? My body is visible in photos and videos, I have no problems with my figure, this is not a column, unlike your supposedly young,, girl,,. Please advertise your prostitute without discussing me. And never come to me, I know who you are, yesterday I realized that something is wrong with you.By the way, what's wrong with her nose?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hilversum/8161280-alina#overview
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb afgelopen donderdag Alina bezocht.
Communicatie per WA is met Alina zelf en verloopt soepel, wel wat kortaf van haar kant, maar met duidelijke instructies en foto's. Locatie is goed te vinden en appartement is prima in orde.

Bij binnenkomst groette Alina me vriendelijk met een voorzichtige zoen. Het is de dame van de foto's. Ze lijkt inderdaad wat ouder dan de 33 jaar in haar profiel, ik geef haar ergens tussen de 35 en 40. De laatste foto's geven haar het beste weer, met name foto 7. Gewoon een aantrekkelijke vrouw met een slank lichaam, ook wel eens fijn dat alles natuurlijk is. Inderdaad een paar wat grotere sproeten, maar voor mij niet storend en daarmee voelt het lichaam natuurlijker aan.

Moderne, schone badkamer met goede douche en ik kreeg een schone handdoek. Na de douche rustig tongzoenen. Dat deed ze erg prettig. Ik hou van rustig, met wat tong, op de lippen bijten etc … niet het wilde ronddraaien van de tong als een automaat. Had iets meer tong gemogen van mij, vandaar 4 sterren.

Beffen was prima. Ze gaf me wat instructies hoe ze het zelf graag wilde. Ik vind dat prima … dan geniet ze er zelf ook van lijkt me en je leert weer wat bij (ook al denk je, zoals ik, dat je behoorlijk goed bent op dit gebied). Sex, in reverse cowgirl en doggy, was erg fijn. Niet spetterend, maar toch 5 sterren omdat ze deed waar ze zelf van genoot. Pijpen (zonder) was matig … zoals Guzmanbshman aangaf mist het wat zuigkracht. Kan ook zijn dat zij het zo lekker vindt … misschien volgende keer haar wat instructies geven 😉

Nog wat nagepraat. Haar Engels is voldoende. Geen klokkijkster, ik denk dat ik na 40 minuten weer buiten stond.
 
It's strange that you write such nonsense. On the contrary, clients praise me how I do oral. The Netherlands is not the only country where I work If I didn't know how to suck, it wouldn't be profitable for me to be in this business. And where is the link to your favorite prostitute? Here I see new girls being muddied to advertise their old acquaintances. I have a great service and the best anal sex, many people praise the way I suck. I understand that some of your favorites' business will fall if you don't throw mud at new girls. But it's not fair to do that. People come back to me three times a week, I think this is a good indicator that I'm doing everything well! It's strange that you write that I look like one photo. It's just ridiculous. I also have a video. Often you praise those who can't even show their face honestly. I see a lot of reviews that are obviously false because I know the truth. Here, especially in the Utrecht area, they like to throw mud at new ones.
 
Laatst bewerkt:
Hi Alina,
I'm not sure you understood my entire review. Maybe someone translated just bits and pieces. My review was largely possitive in terms of your looks and services. Only the oral could be improved … see it as a moment to learn and grow (as I do myself now and then giving oral). I'm not sure why you react the way you do :unsure:. I'll leave it at that, and wish you well for 2023.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hilversum/8161280-alina#overview
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
het is alweer een tijd geleden dat ik Alina heb bezocht. Het is een aardige vrouw, inderdaad denk ik ouder dan de opgegeven leeftijd. Ik denk begin 40. Maar wat ik erg fijn vind: puur natuur.
Haar borsten hangen een beetje, maar wat wil je, ze zijn lekker van maar en heerlijk zacht. Het enige minpuntje is dat haar buik ook wat hangt.
De seks is goed. Ze doet lekker mee, en kreunt op de goede momenten. Ik vind dat ze erg lekker pijpt, en cim doet ze zeker goed.
Zoenen doet ze ook goed en met tong.
Er was niet echt een klik tussen ons, maar dat kan gebeuren. Misschien was ik zelf een beetje gehaast omdat het voor mij tussen twee werk afspraken door was. Daarom spatte de vonken er niet vanaf. Ondanks dat denk ik dat je een heerlijke date met Alina kunt hebben.
 
het is alweer een tijd geleden dat ik Alina heb bezocht. Het is een aardige vrouw, inderdaad denk ik ouder dan de opgegeven leeftijd. Ik denk begin 40. Maar wat ik erg fijn vind: puur natuur.
Haar borsten hangen een beetje, maar wat wil je, ze zijn lekker van maar en heerlijk zacht. Het enige minpuntje is dat haar buik ook wat hangt.
De seks is goed. Ze doet lekker mee, en kreunt op de goede momenten. Ik vind dat ze erg lekker pijpt, en cim doet ze zeker goed.
Zoenen doet ze ook goed en met tong.
Er was niet echt een klik tussen ons, maar dat kan gebeuren. Misschien was ik zelf een beetje gehaast omdat het voor mij tussen twee werk afspraken door was. Daarom spatte de vonken er niet vanaf. Ondanks dat denk ik dat je een heerlijke date met Alina kunt hebben.
I was in Haarlem 2 years ago 1 week...very interesting you remember the details .....I had meet with you 2 years ago for half an hour
 
Oops, i forgot to change those details. They were automatically copied from a previous review.
We met much more recent than that.
See, I guessed you were the guy from Haarlem. although this is not in your review. I've never been to Haarlem again. which part exactly did you copy? why are you cheating?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan