Recensie Alina, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Howie

Stamgast
277
02/11/23
316
49
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9563718-alina
Totale kosten (in euro)
250
Alina is gealoceerd in noord-west, binnen de ring, in een modern ingericht apartementje.

Ze is het meisje van de foto's. Lief modellen look, een verschijning. Ze is een mix van de naties Kazachstan, Oekraine en Rusland. Slank met natuurlijke mooie C-cup. Klein buikje, niet hindelijk.
Ik werd hartelijk ontvangen. Haar Engels is zeer goed. Een leuk en soepel gesprek gehad.

Ik heb een geweldige gfe-date gehad. Alina zoende lekker met haar natuurlijke lippen. Er mag van mij wat meer tong gemogen. Haar lichaam was fantastisch. Mijn lichaam werd gestreeld en gezoend. Oraal was heerlijk. Zeker met zo'n beauty als uitzicht. We hadden op verschillende plekken in het apartement de liefde gedreven.
Zeer voldaan gevoel eraan overgehouden.

Financien: totaal €250.
€200: tz, pzc, nmc, 45 min.
€50: cif

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9563718-alina
Onlangs bij haar langsgeweest want haar prijs was met €50 verlaagd dus werd het wat interessanter voor mij om een poging te wagen. Contact verloopt via haar booker die me toch voor de hogere prijs haar probeerde aan te smeren maar hij/zij ging toch overstag nadat ik naar de advertentie verwees. Je wordt naar een plek gedirigeerd om vervolgens naar de overkant te lopen. Je moet wel steile trappen naar de bovenste verdieping op kunnen lopen.

Het is de dame van de foto's maar tel gerust een paar kilo's erbij op; absoluut niet de superslanke jongedame zoals op de foto's. Vriendelijk maar zakelijk dus ik heb maar braaf naar haar instructies geluisterd in de hoop dat het wat zou worden. Geen kusje vooraf, afstandelijk, ongemakkelijk kennismaken, haar Engels is gebrekkig want ze begreep heel veel niet gedurende de date, gelijk maar geld gegeven omdat ik dat in haar gezicht kon aflezen en verplicht douchen. Het standaard "dan kan ik gauw mijn geld verstoppen" ritueeltje.

Op de kamer was de sfeer nog steeds kil want ze heeft een standaard programma kennelijk in haar hoofd waar de klant niet zoveel in te zeggen heeft. Toch een beetje staand tz-en maar ik moest vrij snel op bed gaan liggen maar dat is niet mijn ding dus heb haar vriendelijk verzocht om op haar knietjes te gaan, wilde ze eerst niet maar uiteindelijk toch met kussen op de vloer op haar knietjes laten pijpen waarna er (gelukkig) wat leven in kwam. Ze begon na een paar minuten te mopperen over zere knietjes en wilde me alsnog op bed hebben. Daar verder door laten pijpen; neuken maar overgeslagen want ik was niet in de stemming door de koele zakelijke gevoelloze sfeer. Ze begon gauw weer te zeuren dat ik extra moest betalen om haar zo lang te laten pijpen. Ik was er eigenlijk al klaar mee en tegen beter weten in vroeg ik of ik op haar borsten mocht komen maar je raadt het al; "extra" want dan moest ze zich daarna weer helemaal gaan afspoelen... Ze gaf mij in ieder geval de indruk dat ze elk verzoek aangreep om extra geld uit je zak te kunnen kloppen. Uiteindelijk heeft ze me rukkend en met een geacteerd geil gezichtje me klaar laten komen. Gelijk opgestaan, douchen, klein napraatje en heel snel weer vertrokken.

Ondanks vaker mindere ervaringen gehad te hebben met zulke jongedames toch weer eens na lange tijd leergeld betaald.

Terug
Bovenaan Onderaan