Recensie Alina, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Meubelstuk
Supporter
1.271
14/12/21
6.769
33
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2248943-alina#overview
Totale kosten (in euro)
450Alweer enige tijd geleden alina
Alweer enige tijd geleden Alina 's avonds over de vloer gehad omdat ik weer eens een keer zin had in iets anders. Prima afspraak met haar kunnen maken voor 2 uurtjes inclusief tongzoenen en pijpen zonder condoom (zal wel rustig zijn geweest die avond). Goed, aan de deur staat een keurig uitziende jongedame en terwijl ze haar jas uitdoet sta ik met open mond naar de transformatie te kijken. Daar staat gewoon een ranke, ervaren dame met een paar forse siliconen jetsers erop waar je u tegen zegt in een sexy outfit waar ze echt de straat niet mee op kan. Siliconen zijn normaal gesproken niet echt mijn ding maar zoals gezegd, je wil wel eens wat anders.

Plaats genomen op de bank, dame wat te drinken gegeven en mezelf ook wat ingeschonken en even een snelle kennismaking maar dat duurde ook maar even want voor ik het wist had ik haar tong in mijn mond en mijn handen vol en tien minuten later stond ik voor haar en gaf ze me een zalige pijpbeurt waarbij ze me gluiperig geil aan bleef kijken. Na een kwartiertje haar gestopt, van haar laatste kleding ontdaan en haar op de bank gelegd waarna ik haar eens lekker oraal ben gaan onderzoeken met hier en daar een vingertje erbij. Dat kon ze zeker waarderen, mijn hoofd werd stevig door een paar ranke benen op zijn plek gehouden en door haar handen omlaag gedrukt. Na verloop van tijd merk je toch dat op je knieën voor een bank wat ongemakkelijk qua positie wordt (ja, ik weet het. Ben de jongste niet meer) en zijn we naar boven verhuisd.

Daar in een lekkervrijpartij met haar beland waarbij ze weer zeer vurig meedeed om uiteindelijk in 69 terecht te komen. Waarbij ze na 20 minuten mijn best doen ook echt is klaargekomen. Soms denk je het, soms merk je dat het gespeeld is maar dit was echt. Sommige dingen kun je nu eenmaal niet acteren. Daarna moest ik voorzichtig met haar kutje zijn en ging zij weer verder met mij waarna het ook niet lang duurde voordat ik heerlijk in haar mond ben klaargekomen.

Even opfrissen en naar beneden voor een paar slokken drinken. En toen ze vroeg ik nog een 2e ronde wou zijn we weer naar boven gevlucht. Lekker hard gepijpt, condoom erom en haar in diverse posities genomen en zij mij. Uiteindelijk de 2e finish tussen haar borsten. En toen was het ook wel gedaan met mij.

Conclusie, hele aardige en geile dame met een goed lichaam. Borsten zijn eigenlijk iets te groot voor haar maar je moet het een keer meemaken. Herhalingsgevaar, jazeker als ze een niet roker zou zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan