Recensie Alina, Antwerpen, Verversrui 12/4 2,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kladderadatsch

Stamgast
Forumpionier
409
02/07/21
587
41
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteravond rond 20u een zekere Alina (?) bezocht. Zéér knap meisje met lang blond haar. Ze lachte vriendelijk vanachter het raam. Prachtig kontje, high heels, vrij groot (1.75m of zo?). Geen tatoeages of piercings, puur natuur. Mooi B-cupje. Type modelletje. Roemeens. Zou hier zo'n twee jaar zijn, claimde ze.

Jammer genoeg een totaal waardeloze service: zodra ik binnen was, was alle vriendelijkheid weg. Ze waste zich niet op voorhand. Condoom over de slappe. Blowjob van 20 seconden. Neuken met een zak patatten. Ik heb zelfs niet afgewerkt, ben gewoon vertrokken.

Ik bezocht ze dan wel 's avonds maar ze zou ook (deels?) overdag zitten.

De buurt was ook nagenoeg verlaten door de feestdagen, waardoor ik dan maar naar huis ben gegaan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alina is inderdaad een heel erg knappe dame. Mooi gezicht, zeer mooi naturel lichaam en werkelijk prachtige borsten die wat mij betreft de perfectie benaderen. Ze is zeker niet onvriendelijk maar geeft nu ook niet de meest geïnteresseerde indruk. Spraakzaam is ze niet. Een uitgebreide conversatie is ook gewoon niet echt mogelijk (tenzij je Roemeens kan) want haar Engels is heel beperkt.

Brengt er eerst een beetje leven in alvorens de condoom er om te doen. Pijpen was goed maar nogal kort. Wat ik helemaal niet erg vond gezien ik van een andere dvp kwam waar ik qua intiem zwaar op m'n honger was blijven zitten (Sara Verversrui 14/3 😤). Bij een volgend bezoek misschien wel eens vragen of het wat langer kan.
Gestart in 'normal position'. Daarin was ze niet zo actief maar niet op een manier dat het me stoorde. Had zeker niet het 'zak patatten gevoel' zoals @Kladderadatsch schreef. Dan doggy waarbij ze helemaal niet passief was, integendeel. Zij on top behoorde niet tot de mogelijkheden, geen idee of dit altijd zo is. Hopelijk niet want lijkt me heerlijk met haar. Terug naar 'normal position' dan 👌
Naar mijn inschatting was de tijd nu toch bijna (of al) om en ik min of meer uitgeput dus vroeg om een handjob. Waar ze vol overgave aan begon en geweldig goed in bleek te zijn.

Ga er zéker nog eens langs gaan.


Zou hier zo'n twee jaar zijn, claimde ze
Zei ze tegen mij ook. Voor mij is het een vrij nieuw gezicht.
 
Alina heet deze dame. Ik ben niet haar type, dus niet binnen gemogen. Ik weet niet of dat heel erg is.
Ik zie daar vooral mannen van eigen (Roemeense) origine binnen gaan en vrij snel weer buiten
Dat ze er al 2 jaar is , dat zal niet in het SKW zijn want de dame is bijzonder knap. Dan was ze me zeker eerder opgevallen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Net even langsgeweest. Ziet er prachtig uit en veelbelovend. Maar de service was niet goed. Weinig enthousiasme of acteerprestaties. Jammer.
 
Kijk naar haar houding en uitstraling als ze in haar raam zit.......je moet geen mensenkenner zijn om te concluderen dat je daar ooit een goede service gaat krijgen.......als zij ook maar een beetje degelijke service zou bieden zou het nummertjes trekken zijn daar......rond de feestdagen paar rondjes gedaan in de dag met zeer slechte bezetting en haar alleen maar vrij zien zitten.....eentje werd geweigerd en eentje trok zelf de conclusie om maar niet naar binnen te gaan........was zelf trouwens ook niet welkom paar weken daarvoor..........vriendje moet je wel geen ruzie mee krijgen tenzij jezelf ook een mussleman bent........
Weet niet met wat voor doel ze daar zit.......ieder mag zn eigen conclussies trekken......als zon mooie meid ook maar een beetje service geeft zou je ze normaalgesproken een hele shift niet in haar raam zien.......
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze Alina in de dag bezocht ,een mooie knappe vrouw,mooie borsten ,lookalike van Amber Heard en ik heb dat ook tegen haar gezegd maar spijtig genoeg is haar Engels niet zo opperbest,gekozen voor een standaard bezoek , het pijpen was wel goed meer standaard ,daarna gevraagd of ze on top wilt komen maar spijtig genoeg wou ze niet en de reden waarom niet laat ze gissen ,dan eerst on doggy en gefinished in Missio ,moet wel zeggen ze heeft een lekker warm spannend kutje en ze kreunde wel heel lekker ,kort samengevat bij deze Alina is een mogelijke potentieel mss als je haar regelmatig bezoekt en het ijs kan breken met deze knappe vrouw,ze komt wat schuchter over maar dat is altijd bij de eerste keer bij sommige,extra's is mogelijk bij bijbetaling
 
Terug
Bovenaan Onderaan