Recensie Alina, Cristal Privé, Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
23
24/07/22
53
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://cristalprive.nl/dames/chanche/
Totale kosten (in euro)
110,00
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mijn ervaringen met Alina deel ik zoals ik het beleefd heb, dat wil niet zeggen dat zij zich zo bij iedereen opstelt. Dat gezegd hebbende, ik val op fijn gebouwde, ranke dames, zoals Alina bij Cristal Privé. Na een afspraak met haar gemaakt te hebben, kon ik deze Moldavische schone in levende lijve aanschouwen. Ze ziet er precies zo uit als op de foto's op de website van CP. Knap en aantrekkelijk slank met fijne ranke nadrukkelijke vrouwelijke welvingen. In haar advertentie wordt Alina geprezen om haar massages die top zouden zijn. Dus ik stelde haar voor om met een massage te beginnen. Maar dat wees ze af omdat ze de massage pas aan het einde wilde geven. Snel daarna merkte ik hoe terughoudendheid zij was, ze gaf zich zelf niet helemaal zoals je dat van iemand met haar beroep zou verwachten. Ze stelde zich fysiek afstandelijk op en ze leek eigenaardig genoeg het lichamelijke contact tot het minimale te beperken. Een onstuimige dampende vrijpartij waarbij het stoom zich gierend door de overdrukventielen naar buiten zou brullen, kon ik wel vergeten. Normaal sla ik een pijpbeurt mc af. Want mc voel ik vrijwel niets en het aanzicht van het gesabbel op een stuk rubber windt mij al helemaal niet op. Ik ben blij dat ik dat bij Alina niet gedaan heb, want zij weet als geen ander een heerlijke pijpbeurt mc te geven dat voelt alsof dat zc gebeurt. Alina zit strak in het vel en dat geldt ook voor haar flamoes zo merkte ik toen mijn Euromast zich zijn weg landinwaarts baande. Er waren dan ook niet veel stoten nodig om het rubbertje onder een hemels orgastisch genot met ballenpap te vullen. Mijn Euromast had daarna nog geen seconde het daglicht weer aanschouwd of Alina stoof het bed uit -ik dacht even dat er brand was uitgebroken- om zich voor de spiegel uitgebreid op te frissen en om haar kapsel te fatsoeneren. Toen was het tijd voor de massage. Ik vroeg me al af wat voor een merkwaardig schouwspel dat zou gaan opleveren, iemand een massage geven terwijl je niet van aanraken houdt. Dat mondde uit in een eentonig verveeld aaien en wrijven, waarbij de fijne plekjes met grote omhalen vermeden werden en waarbij zij zo ver mogelijk buiten het bereik van mijn handen ging zitten. Ik liet Alina haar gang maar gaan tot het tijd was om hem te peren. Op de website van CP in het gastenboek vergelijkt iemand Alina met een boselfje uit de Efteling. Niet bepaald de verleidelijke bosnimf die mijn hoofd op hol weet te brengen.
 
De gastenboek moet je met een korrel zout nemen. Deze worden verzonnen. Mijn wandelnaam (ik gebruik nooit mijn eigen voornaam) werd ook eens gebruikt een week na mijn afspraak. Heel toevallig.
 
Dat klopt, kijk maar eens naar die reviews er staan verdacht veel de zelfde namen op, Hansje, Vincent en allemaal erg positief, wel toevallig. Maar waarom probeer je niet die Spaanse dames , er staan er wel 4 op. Vooral Sofia en Stella zien er goed uit.Maar ieder zijn smaak.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan