Recensie Alina, Genk 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DeusEx

Wandelaar
29
12/11/22
15
9
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/geil-sexy-blondje-xxx.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een x-aantal maanden geleden bij Alina langs geweest, ze ontvangt in Genk centrum in haar privé woning. Een afspraak maken ging vlot en ik kon binnen de 90 minuten langskomen.

Ze is een leuke verschijning, redelijk klein (ik schat rond de 1.55m), een geweldige D-cup en een lief gezichtje, maar daar stopt het ook. Ze heeft 2 honden in kooien zitten in de slaapkamer, wat een serieuze afknapper is. Maar ik had helaas te veel goesting die dag.

Begonnen met een korte body-to-body massage waar ze non stop aan het praten was over problemen in haar leven. Nou leuk voor haar, maar ik ben hier niet gekomen om haar psychiater te zijn. Na een 10-tal minuten overgeschakeld naar de blowjob, dat ze wel OK deed, niet het beste wat ik ooit heb gehad, maar ook niet het slechtste. Dit gebeurde wel zonder condoom.

Erna over gegaan naar de seks, begonnen in cowgirl, wat ze nog geen 2 minuten kon volhouden, en dan nog het lef in huis halen om ook daarover te beginnen te klagen dat ze pijn heeft??? Werk die dag dan niet...
Geen probleem uiteindelijk, maar niet veel later begint één van haar honden te wenen. Dit was DE moodkiller. Ik kan geen seks hebben als er huisdieren langs het bed zitten te janken. Ik ben mij hierna ook aangekleed en naar huis gegaan. Ik ben nog geen 30minuten binnen geweest van het afgesproken uur.

Conclusie: Een dame die veel te veel praat, dat een gat in haar leven probeert te vullen door huisdieren aan te schaffen waar ze amper naar om kijkt. Misschien toch beter een psycholoog opzoeken om daar te praten over haar problemen i.p.v. met haar klanten.
 
Ze is al vaker besproken ook bij NZC
Sorry, er staan geen reviews in deze sectie (privé Limburg & Wallonië). Op NZC kijk ik nooit, maar aangezien ze daar op staat ben ik DOLBLIJ dat intiem met condoom was en ik haar niet heb gebeft....

Wel een goede tip om dat forum in de gate te houden zodat alles toch veilig gebeurd voor toekomstige dates.
 
Na een nieuwe opzoeking op het andere forum, nu ook bij haar draadje terecht gekomen. Heb mijn vorige bericht dan ook verwijderd.
Zoekfunctie op dat forum is inderdaad niet optimaal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan