Recensie Alina & Maria, Zwolle 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Herman44

Wandelaar
Forumpionier
88
02/07/21
139
17
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3172172-alina https://www.kinky.nl/advertenties/8144706-maria
Totale kosten (in euro)
300
Vandaag maar weer eens gek gedaan.
Had hier ergens gelezen dat de dames aan trio doen, en voor 300 euro valt dat tegenwoordig best mee.

Het is toch altijd een feest als 2 dames aan je kleine jongen zuigen, strelen, likken enz.
Het was een leuk uurtje, ontvangst in een flat in Zwolle, goed en gratis parkeren, douchen voor en na.
Alina is een beetje skinnie en Maria wat voller. In mijn beleving is het met Maria lekkerder tongzoenen.
Ik heb in elk geval genoten, daar gaat het om.
Wil de dames nog wel eens bezoeken.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Afgelopen vrijdag heb ik een trio gehad met Alina en Maria. Het was voor mij mn 1e trio en het is toch wel iets wat hoog op mn verlanglijstje stond.

Ben daar erg blij de deur uitgelopen. Bij binnenkomst werd ik al heel vrolijk en vriendelijk verwelkomt door de 2 dames. Beide een badjas aan met niks eronder. Even voorstellen en daarbij deed Maria haar badjas al direct open en kreeg ik al een lekkere zoen.

Even het financiele gedeelte afhandelen en dan door naar achteren waar het bed staat. Kleren uit en toen kon de pret beginnen. Eerst de lichamen van beide vrouwen maar eens verkennen en zij de mijne. Alina begon mij te pijpen en ik was toen lekker aan het zoenen met Maria. Daarna wisselde maria haar af en heb ik aline lekker gestreelt en in haar nek gezoend (kreeg de indruk dat Alina niet wilde zoenen) wat wel jammer was.

Alina nam wel meer de leiding in het geheel en nadat ze mij met zn tweeën gepijpt hadden deed alina er een condoom omheen en begon mij te neuken. Heerlijk terwijl mn handen 4 borsten tegelijk proberen te pakken en zoenend met Maria. Na een tijdje was het de beurt aan Maria.

Er moest weg gewisseld worden van condoom. Opzich wel jammer want drm is er denk ik maar 1 wissel mogelijk ? Wel fijn dat Maria als nr 2 ging want zij was toch wel wat meer mn type. Kon wat meer loskomen en heb haar heerlijk in meerdere standjes kunnen neuken. Terwijl Alina mij overal streelde en ik haar ook wel, maar had op dat moment mn aandacht toch meer bij Maria. Uiteindelijk heerlijk klaargekomen en eigenlijk precies de tijd volgemaakt.

Kortom een zeer geslaagde date! En voor een trio zou ik nog wel eens terug willen komen denk ik, maar 1 op 1 lijkt mij ook wel leuk en dan vooral met Maria eigenlijk. Zij is kwa uiterlijk meer mn type en ze zoent ook zo lekker.

Ze ontvangen niet ver van de binnenstad. Noordoosten ervan. Ga nooit met het ov dus weet niet hoe het zit met bussen etc, maar volgens google maps is het 25 min lopen vanaf het station

Afgelopen vrijdag heb ik een trio gehad met Alina en Maria. Het was voor mij mn 1e trio en het is toch wel iets wat hoog op mn verlanglijstje stond.

Ben daar erg blij de deur uitgelopen. Bij binnenkomst werd ik al heel vrolijk en vriendelijk verwelkomt door de 2 dames. Beide een badjas aan met niks eronder. Even voorstellen en daarbij deed Maria haar badjas al direct open en kreeg ik al een lekkere zoen.

Even het financiele gedeelte afhandelen en dan door naar achteren waar het bed staat. Kleren uit en toen kon de pret beginnen. Eerst de lichamen van beide vrouwen maar eens verkennen en zij de mijne. Alina begon mij te pijpen en ik was toen lekker aan het zoenen met Maria. Daarna wisselde maria haar af en heb ik aline lekker gestreelt en in haar nek gezoend (kreeg de indruk dat Alina niet wilde zoenen) wat wel jammer was.

Alina nam wel meer de leiding in het geheel en nadat ze mij met zn tweeën gepijpt hadden deed alina er een condoom omheen en begon mij te neuken. Heerlijk terwijl mn handen 4 borsten tegelijk proberen te pakken en zoenend met Maria. Na een tijdje was het de beurt aan Maria.

Er moest weg gewisseld worden van condoom. Opzich wel jammer want drm is er denk ik maar 1 wissel mogelijk ? Wel fijn dat Maria als nr 2 ging want zij was toch wel wat meer mn type. Kon wat meer loskomen en heb haar heerlijk in meerdere standjes kunnen neuken. Terwijl Alina mij overal streelde en ik haar ook wel, maar had op dat moment mn aandacht toch meer bij Maria. Uiteindelijk heerlijk klaargekomen en eigenlijk precies de tijd volgemaakt.

Kortom een zeer geslaagde date! En voor een trio zou ik nog wel eens terug willen komen denk ik, maar 1 op 1 lijkt mij ook wel leuk en dan vooral met Maria eigenlijk. Zij is kwa uiterlijk meer mn type en ze zoent ook zo lekker.
Klinkt wel goed, wellicht ga ik de ervaring ook opzoeken. Ben wel benieuwd naar zo'n trio beleving moet ik zeggen.
Gezien de ervaringen is het "money wel spend"

Terug
Bovenaan Onderaan