Recensie Aline Diniz/Saline 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
778
21/02/22
756
91
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://old.quartier-rouge.be/prive/trans/saline-etudiant-chaud-discret-xxl.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Bezocht een tijd geleden. Ontving in een soort van beton bunker complex dat in de jaren 70 populair waren in de steden. Zo een lelijk gedrocht. Zo ook de kamer. Of de vuilnisbekt die ervoor moet doorgaan. Die bovendien snoeiheet was en stonk. Niet ruiken. Stinken. De zin was meten over. Ze is ook ouder, afgeleefder, en uitgezakter dan op fotos. Ze zag er helemaal niet zo appetijtelik uit als online. En ook de houding was minder. Toch wat beginnen prutsen aan elkaar. En toen ik mijn hand in haar slip stak voelde het helemaal niet frisjes. Sorry meid. Te funky for me. Het enige wat ontbrak waren paddenstoelen. Wat een vuilkar van een vrouw.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/saline-trans-xxl-vrouw.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Heb haar meschien een jaar of 4-5 geleden bezocht in Mechelen tijdens een hitte golf dus dat kan wel de algemenen hygiëne doen verminderen maar het was toch niet wat het moest zijn. Ze zag er toen in ieder geval niet slecht uit en de foto's klopten min of meer wel en was goed van bouw niet dik of zo, zeker geen buikje zelfs, hoe ze er nu uit ziet, geen idee. Eenmaal afgerekend gevraagd voor mij te wassen en was geen probleem, met die hitte golfs had ze beter even me gekomen. Elkaar PZC was geen probleem en dit deed ze wel goed, er werd wel gezoend maar ik moest elk keer het initiatief nemen. Ze legt mij op mijn buik en stompt hem er in en ze is zeker niet klijn geschapen dus plezant was het eigenlijk wel niet. Ze was in het condoom klaar gekomen en dan begon ze mij hevig te pijpen en ik zij dat ik haar nu wouw nemen (hadden via whatsapp afgesproken) maar ze keek is kwaad en pijpte gewoon verder. Dus ja ik ga maar niet moeilijk doen en heb haar laten pijpen tot het einde. Ik kan mij niet meer herineren of CIM was of niet. All bij al ga ik er niet meer terug
 
Terug
Bovenaan Onderaan