Recensie Alisa, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lucas_choi

Wandelaar
39
17/08/22
47
13
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4203289-alisa
Totale kosten (in euro)
250
Rarely do you come across a young, beautiful girl who offers you a ture GFE. Alisa is one of those rare ladies. I met her twice—she visited a month ago. This time, the meeting place was in the west, not far from Central Station, easily accessible by public transport but slightly more challenging by car. The location was a typical Amsterdam rental apartment. She lives alone, which is great as there are no other women around to interrupt.

She stands about 172 cm tall, very slim, with an A-cup but a nicely shaped butt. She has a very innocent, girl-next-door vibe, with natural lips. She looks exactly like her photos. After paying and freshening up, we started hugging and kissing like a real couple. She actively engaged in French kissing. Soon, I took off her dress—she was only wearing white panties, which were already soaked. I kissed her nipples, and she grew even wetter, so I slid my fingers inside.

For the first round, I happily filled the condom, but we kept passionately kissing. During the break, she didn't check her phone or watch the clock.

I highly recommend visiting Alisa and treating her gently—you'll leave with a smile and fond memories that linger in your mind.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
De eerste keer dat ze NL bezocht heb ik haar niet kunnen bezoeken. Nu uiteindelijk wel en spijtig dat ik dat niet eerder heb gedaan.

Ik kan eigenlijk exact de recensie van mijn voorganger vertalen naar het Nederlands.
173cm zou wel kunnen kloppen. Ontzettend mooie slanke vrouw met mooie billen.

Ze is best introvert, maar wel lief. Als het aan haar had gelegen hadden we de tijd volgemaakt met zoenen. Dat doet ze dus met vol overgave.
Het is een echte GFE. Geen neppe gekreun of andere gekke dingen. Zachtjes gehijg, veel aanrakingen en vooral genieten.

Ze blijft hier nog een weekje en niet zeker of ze terugkomt. Zij is linea recta mijn top 3 binnengekomen, dus grote kans dat ik nog een keer langs ga.

Terug
Bovenaan Onderaan