WHEM Alisia Rotterdam 22jr

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame op de foto's lijkt heel erg op een dame die ik tijdens de lockdown heb bezocht.
Dat was in de Boelstraat vlakbij Zuidplein.
Toen was ze 21 jaar en nu 22 dus dat komt overeen.
En ze biedt nzc aan en dat komt ook overeen.
Het bezoek is me zeer slecht bevallen.
Deels door mijn eigen schuld, want na een bezoek aan deze dame volgende namelijk een paar weken later een bezoek aan de huisarts.
Ik was niet het enige slachtoffer.
Ik heb een recensie geschreven op het nzc forum.
Mijn account aldaar heb ik verwijderd dus ik kan niet checken of zij het 100% is.
Als ze het niet is wil ik natuurlijk geen valse info verstrekken dus hou een slag om de arm.
Misschien kan iemand voor jullie op het nzc forum kijken en het advertentienummer vinden om te kijken of het dezelfde is.
Ik hou het op 90% zeker.
Die mooie billetjes en het petite lichaam zijn de enige pluspunten...
Cup is A en niet C.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Deze sla ik over dan. Misschien betreft het idd een andere dame, maar ik wil niet te veel risico lopen. Ik zag dat ze nzc aanbiedt maar had gehoopt dat ze dat per ongeluk had aangevinkt. Mijn gezondheid vind ik belangrijker, ook al is het zo'n verleidelijk mooi meisje…
 
Hellraiser I open the box.
Op nzc forum wordt deze dame geregeld verward. Dat komt doordat ze niet altijd de dame van de advertentie krijgen. Dan komt ook voor dat leden voor niets zijn geweest (aangekomen, geen bericht welk huisnr). De ene keer gaat het om een dame eind in de 30 begin 40 de anderen hebben het over een begin twintiger.

Daarnaast zijn er leden die voor niets gekomen zijn zelfs 1 lid met een geslaagde ervaring. Combinatie met je bijdrage hier is dit voor mij categorie te mijden meiden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.730
Berichten
732.637
Leden
33.725
Nieuwste lid
Kwintsmax
Terug
Bovenaan Onderaan