Recensie Aliss/Alexia, Hilversum (voorheen Breda, Venlo, Utrecht, Tilburg, Heerlen, Nieuwegein, Haarlem, Amersfoort, Sittard, Zaandam) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stephan

Vaste klant
Forumpionier
201
05/07/21
128
16
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/5239082-aliss
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Zojuist een hele slechte (maar hilarische) date gehad met Aliss in een hotel in Utrecht. Toen ik de kamer binnen kwam liepen daar TWEE naakte dames rond. Bleek dat Aliss de kamer deelt met Eva (die vertelde morgen naar Tilburg te vertrekken). Terwijl de ene de kamer gebruikt sluit de ander zich op in de badkamer. Ik had enige moeite Aliss te herkennen want ze had een hele dikke laag make up op. Ik ging douchen en toen we daarna op bed aan de gang gingen viel me op dat Aliss een heel onregelmatige huid heeft, haar rug zit bijvoorbeeld onder de bultjes. En vervolgens zag ik dat haar armen en benen onder de blauwe plekken zaten. Pijpen was ongevraagd MÉT condoom en de seks was heel matig, zelfs met een klodder glijmiddel had ik moeite bij haar naar binnen te komen. Uiteindelijk heb ik me over haar lichaam klaar getrokken. Dat duurde een minuutje dus ze wist wat er komen ging maar nu komt het: ze riep letterlijk "YUK! What are you doing? I don 't like this!". En met een van afschuw vertrokken gezicht vertrok ze naar de badkamer. Daarna gingen beide dames op bed liggen en werd ik verder genegeerd... Conclusie: NIET NAAR TOE GAAN!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan