WHEM Alissa, Lede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben gisteren bij Alissa in Lede geweest. Het is inderdaad het meisje van op de foto's en holy fuck... wat is ze knap. Eerst een pijpbeurt. Alhoewel er in de advertentie vermeld staat dat ze pijpt zonder condoom was het toch met. Maar ach... geen probleem voor mij. Daarna heb ik haar voorzichtig op haar rug gelegd op bed en ben ik haar stilletjes beginnen te beffen. Zeker niet te ruw (is nogal fragiel meisje). Kontgaatje niet vergeten! Ook haar voetjes mocht ik verwennen. Opnieuw zeer voorzichtig alle teentjes aandacht gegeven. Likjes, kusjes, ... Daarna heerlijk in missionaris geneukt met voetjes in gezicht. HEERLIJK als je voetfetish hebt. Als afsluiter doggy. Hier toch wat harder gegaan. Ze heeft een strak poesje dus klaarkomen in deze positie was helemaal geen probleem. Ik had betaald voor half uurtje en date heeft ook zolang geduurd. Echt een aanrader als je van "poppemie" meisjes houdt.

Waar ergens in Lede ontvangt deze dame, centrum of rand gemeente. Parkeer plaats?
Hoe verliep de communicatie?
Smetlede in een rustige straat (woonwijk). Auto kan je gewoon in de straat parkeren. Tweede keer voor mij dat ik op deze locatie kom. Netjes en proper. Een voorbeeld voor andere vrouwen in het beroep. Wat de locaties waar je soms terecht komt...

Terug
Bovenaan Onderaan