Recensie Alissa (Roe), Antwerpen, Verversrui 4/2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 777

Stamgast
Forumpionier
791
06/07/21
1.255
22
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
correcte prijs
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik moest deze namiddag in Antwerpen zijn. Tegen 18 uur waren de verplichtingen voorbij en mijn kloten deden pijn, dus ik dacht, ik ga mijn zak eens leeg spuiten.
Ik hoop dat ik Waldorf and Statler van het SKWA met deze recensie niet teveel erger . Oude knarren, zijn nogal vlug op hun tenen getrapt .

Haar naam kan evengoed Alissia zijn of iets in die trend. Ze vertelde me dat ze voorheen al in de VT had gestaan, maar dat vanaf nu VR 4/2 haar vaste werkplek zal zijn.
Ik schat ze eind de twintig, heb het niet gevraagd.
Ik had haar al een paar weken in het vizier, mooi lang blond haar ( pony tail , waar je kan aantrekken tijdens ... ) en een mooie fraaie stevige kont. Dit is effectief zo, heb er op gekletst en in geknepen, dus zekerheid.

Haar ruime kamer is op etage 1. Groot bed, enorme grote wandspiegel en grote TV vielen onmiddellijk op in de kamer.
Beiden een wasje vooraf gedaan en daarna het bed op. Pijpen doet ze zeer goed, iets te zacht naar mijn smaak, maar ze neemt hem volledig binnen, ze gebruikt geen handen en mijn pikkie was in de wolken van de tip game.

Het is een lieve en vriendelijke vrouw. Het neuken was ok en het pijpen was goed. Een herhaling zit er niet onmiddellijk in. Daarvoor vond ik ze een beetje te passief, lief, zacht en te weinig bitch.
Maar voor de liefhebbers, aarzel niet, ze doet haar werk zoals het hoort.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan