Recensie Aliyah, Dynamite Privé, Nieuwegein 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rondwandelaar

Meubelstuk
Forumpionier
2.044
08/07/21
4.913
28
Intiem
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/aliyah-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kwam uit bij Aliyah na een vrij rampzalig verlopen bezoekje aan Jess van hetzelfde privéhuis. Om de contrastrerende ervaringen goed te plaatsen is het daarom aan te raden ook die recensie van mij te lezen. Het geeft namelijk wel aan wat een verschil er kan zitten tussen de verschillende dames, ook binnen een huis. Na de afstandelijkheid en ongeïnteresseerdheid van de eerdere dame, vond ik Aliyah een verademing. Ze is heel open, uitnodigend, verwelkomend, spontaan en heeft een vlotte babbel; kortom, ze wist mij direct op m'n gemak te stellen. Het ijs breken kun je aan haar wel overlaten. Niks ongemakkelijke stiltes of aftasten; Aliyah heeft altijd wel een spontane opmerking of een grapje klaar. Volgens mij heeft zij wel plezier in d'r werk. Dat straalde ze in ieder geval uit.

De website vermeldt dat Aliyah een 'Perzische schoonheid' is, m.a.w. dat ze een Iraanse achtergrond zou hebben. Ik moet zeggen dat daar niets van te zien is. Ik kon uit niets opmaken dat zij uit een niet-Nederlandse familie komt. Mannen die dus speciaal naar een donkere schone op zoek zijn, kunnen verder zoeken. Maar wie van een lekker slank lichaam houdt, zit bij haar wel goed. Want wat heeft zij een heerlijk lijfje, zeg. Inclusief een werkelijk prachtig setje heel kleine, ferme borstjes. Een mooi klein rond kontje en lekker, perfect glad poesje maken het plaatje helemaal compleet. Dynamite karakteriseert haar als 'bloedmooi', waarbij ik denk aan een supermodel; ik zou eerder spreken van girl-next-door.

De seks was goed, maar omdat ik dus al eerder een half uur had genomen bij een andere dame, heb ik het kort gehouden: ook bij Aliyah slechts een half uur. Het pijpen duurde daardoor maar heel kort, en daarom heb ik daar geen beoordeling voor willen geven. Ik vond het te kort om een eerlijk oordeel over te kunnen geven. Zoenen doet zij helaas niet (volgens haarzelf ook niet in haar privé), waar ik wel een beetje van baalde, want dat voegt voor mij altijd veel toe aan de beleving. Desondanks heb ik toch een zeer fijne tijd met haar gehad. Ze voelt heerlijk, ze doet lekker mee in alle standjes, rijden (cowgirl) moet ze nog wat meer oefenen, maar missio en doggy was dikke prima. Lekker meisje om mee te neuken, en tijdens de seks -en daarvoor tijdens het voorspel en vingeren- lijkt ze zelf ook te genieten (of dat althans overtuigend te kunnen verkopen).

Ik denk wel dat Aliyah mij -ondanks dat ze niet van zoenen houdt- nog eens terug gaat zien.
 
Ik ben nu twee keer bij DP geweest, bij drie dames, beide keren goede ervaringen met het huis. Alleen de tweede keer slechte seks met Jess, maar da's uiteraard het huis niet aan te rekenen.
 
Na mijn bezoekje vanavond kan ik melden dat:

... Aliyah zeker wel bedreven is in de pijpkunst. Ze kan het goed en doet het lekker. Een beetje diep kan ze 'm ook wel hebben.
... beffen extra kost; €25 als ik het goed heb onthouden. Daar ga ik natuurlijk niet aan beginnen.
... ze druk is. Heel druk. En luid. Vorige keer viel me dat minder op, waarschijnlijk omdat ik toen rechtstreeks van de zwijgende Jess kwam, en dan is een babbeltje wel leuk.
... ze heel aardig en lief is, maar -naar mijn persoonlijke gevoel- geen 'girlfriend experience' is. Met subtiele hints over wat je lekker vindt doet ze maar weinig, met niet-subtiels hints ook niet en (als dat niet werkte) rechtstreekse verzoeken ook niet. Ze heeft duidelijk haar eigen stijl en daar blijft ze bij.
... je desondanks lekker kunt neuken met een meisje met een heerlijk strak lijfje. Helaas ben ik op zoek naar nét wat méér.
 
Na mijn bezoekje vanavond kan ik melden dat:

... Aliyah zeker wel bedreven is in de pijpkunst. Ze kan het goed en doet het lekker. Een beetje diep kan ze 'm ook wel hebben.
... beffen extra kost; €25 als ik het goed heb onthouden. Daar ga ik natuurlijk niet aan beginnen.
... ze druk is. Heel druk. En luid. Vorige keer viel me dat minder op, waarschijnlijk omdat ik toen rechtstreeks van de zwijgende Jess kwam, en dan is een babbeltje wel leuk.
... ze heel aardig en lief is, maar -naar mijn persoonlijke gevoel- geen 'girlfriend experience' is. Met subtiele hints over wat je lekker vindt doet ze maar weinig, met niet-subtiels hints ook niet en (als dat niet werkte) rechtstreekse verzoeken ook niet. Ze heeft duidelijk haar eigen stijl en daar blijft ze bij.
... je desondanks lekker kunt neuken met een meisje met een heerlijk strak lijfje. Helaas ben ik op zoek naar nét wat méér.
ik kan dit bevestigen, leuke meid maar is leuk voor 1 a 2 keer.. en puur vanwege het extra moeten betalen voor beffen zoek ik een andere dame haha
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan