WHEM Suzanne, Hoensbroek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jongens blijf daar weg, ik ben er vandaag gwst. Ze ontvangt in heerlen. Had gister contact gehad voor vandaag zou rond 19.00 uur langs gaan. Ik vroeg vandaag om een locatie smorgens ik kreeg pas om 18.30 een reactie dat ze zogenaamd haar telefoon kwijt was uiteindelijk heb ik een locatie gekregen in heerlen tegenover een winkelcentrum in een flatje. Kreeg ook nog het verkeerde huisnr en toen was t sorry andere huisnr toen dacht ik al waarschijnlijk zit er iemand anders achter die app. Uiteindelijk toch naar boven gegaan deed mij een magere meid de deur open duidelijk een gebruiker. Ben naar binnen gegaan heb haar gezegd dat ze me type niet was op een nette manier en dat ik er toch vanaf zag toen was ze beledigd dat ik haar afwees en ze was de beste en weet ik veel wat heb gezegd nee sorry voor mij hoeft t niet. Toen zei ze jaa heb niks gewacht ik heb 2 personen af moeten zeggen bla bla bla. Ik had gezegd ik ben diegene wat onkosten heeft niet jij heb naar jouw toe moeten rijden voor niks. Uiteindelijk vroeg ze om 20 euro toen ging ze voor de deur staan ik heb haar gezegd meid als ik wil loop ik dwars door je heen en die deur ook maar ze stond erop om die 20 euro te krijgen beetje discussie gehad toen uit het niets kwam er een figuur vanuit de woonkamer die vroeg of er problemen waren toen zei zij nee is niks aan de hand. Toen liep die weg heb ik hem nog terug geroepen waar hij wou niet meer komen uiteindelijk kwam er een andere jongen uit de woonkamer die heb ik duidelijk gemaakt dat als ik wou gwn naar buiten zou gaan en dat ik voor niemand bang ben en vooral voor hun niet en dat ze me type niet was jaa hij zei als je wilt gaan ga maar maar zij bleef erbij dat ik zogenaamd die 20 euro moest geven uiteindelijk zei ik weet je wat hier heb je 20 euro puur omdat ik haar gwn zielig vond. Toen ben ik nog naar de woonkamer gelopen zaten ze daar met tweeën waarschijnlijk haar zogenaamde pooiers ofzo. Heb ik ze gezegd dat ik normaal niks betaal maar dat het voor haar was puur omdat ik gwn haar zielig vind. Vroegen ze nog of ik een jointje wou roken maar had ik afgeslagen omdat ik zowiezo niet van verdovende middelen hou en niet rook toen ben ik vertrokken. Dus bij deze blijf weg daar tenzij je van een junk houd dan zou ik zeggen ga lekker daarheen.

Terug
Bovenaan Onderaan