Recensie Aliz, Aura Thai Massage , Vilvoorde 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

beetobee

Stamgast
290
29/10/21
140
18
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-massage-vilvoorde-met-aliz.html
Totale kosten (in euro)
150
Ik heb vandaag afgesproken met Aliz . Hartelijke ontvangst op haar nieuwe werkplaats . De massage was zeer sensueel , heel veel teasing . Ze had er zin in . Na een tijdje vroeg you want more. Dat stond niet op de planning maar haar massage was zo sensueel . Nu neuken met Aliz dat is top hé , een echte pro met veel GFE . Ze stond heel nat en liet veel toe . Heb het me niet beklaagd .

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-massage-vilvoorde-met-aliz.html
Totale kosten (in euro)
100
Gfe is voor mij toch mét tongzoenen, nee?
Geen tongzoenen, misschien omdat ze een beugel heeft…

Verhaal van mijn ontmoeting bij Aliz in Vilvoorde
We zitten in de categorie van de hele kleine kalibers, 1,50m en maximaal 40 kg maar mooi lichaam, slanke taille, ronde kont en mooie tepels die wijzen op een mooi paar opnieuw gemaakte borsten (ik las elders dat het D's waren! Samen misschien maar individueel genomen is het een kleine B) die aangenamer zal blijken te zijn om naar te kijken dan om te voelen.

Aliz ontvangt ons in een mooi appartement in het centrum van Vilvoorde, rustige straat en gemakkelijk parkeren in de buurt (tegen betaling tot 19u).

Ik zou zijn massage sensueel omschrijven, maar zonder zacht te zijn door voortdurend fysiek contact te houden van zijn lichaam tegen het mijne en om de 3 tot 4 passages een zachte uitgesproken hand tussen mijn billen, ik genoot ervan.

De B2B toen ik nog op de buik zat was kort. Na het 'omdraaien' nam ze de tijd om de temperatuur op een heel prettige manier te laten stijgen. Alles was toegankelijk voor de aanraking maar op een oppervlakkige manier. Kortom, wat ze doet doet ze heel goed, maar het beperkt zich tot massage en een handmatige afwerking. Geen zuchten in het oor, geen knuffels, geen voorstellen voor meer. Tijd gerespecteerd, 60 minuten inclusief 2 douches.

Opnieuw doen? Ja uit nieuwsgierigheid om te weten of er meer mogelijk is want de dame heeft potentie.

Terug
Bovenaan Onderaan