WHEM Alkmaar, Lydia tantra massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er drie jaar geleden een keer geweest. Lieve vrouw, klein en wel wat ouder. De kamer was heel netjes, kaarsjes aan, prima bed. De massage zelf is ok, maar ik kan me niet meer zo goed voor de geest halen of dit nou heel erotisch was. De finale deed ze wel fenominaal en dat is mij juist wel bijgebleven. Alleen daarom zou ik misschien nog eens teruggaan. Ze gebruikte er een attribuut bij, omdat het donker was en ik meer aan het genieten was dan dat ik aan het kijken was weet ik niet precies wat, maar de stimulatie was mega. Een hele beste hj.
Ik hoor graag andere ervaringen. Als die positief zijn, nog maar eens op herhaling.
 
volgens mij is hier al een topic over want ik heb zelf gereageerd toen met de mededeling dat ze zeer slecht reageert op bellen of sms of appen je krijgt geen antwoord en dan word het moeilijk plannen en ik was niet de enige die daar problemen mee had
maar succes en ik hoor graag of het jouw wel lukt
 
Bij mij ging de communicatie ook heel vlotjes. Ik ben benieuwd naar de ervaring van Snowbat. Als deze positief is, misschien toch zelf maar weer eens een afspraak maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan