Alle raambuurten af gaan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik wel een idee zou vinden voor de raambuurten is dat dame een naambordje heeft. In de Geleenstraat zie je dit meer en meer. Veel (potentiële) klanten lezen ook hier mee, en dan is het handig als je door de straat loopt, en je ziet gelijk dat dit de dame is waarin je geïnteresseerd bent geraakt. Goede ontwikkeling!

Haha zo is dat! Zo was het ook bedoeld, puur een idee. Dit zal sowieso nooit gebeuren want dan worden wss de reviews veel te erg verbloemd door de TMM'ers die natuurlijk geen 1 of 2 sterren boven hun raampje willen 😜
Ik heb al meerdere redenen aangegeven, waarom ik dit geen goed idee vind.
Andere zaken zijn bv een dame met één recensie met 5 sterren, krijgt ze die dan gelijk?
En de volgende recensie is 3 sterren, dus dan moet het weer gewijzigd worden, wie gaat dat bijhouden?
En dan staat er een andere dame op dat adres, dan moet dat weer worden gewijzigd.
Het is allemaal niet uitvoerbaar naar mijn mening.

Ja maar dat is standaard de vraagtekens van reviews. Dit heb je ook op Trustpilot van bedrijven of bepaalde producten. Maar juist hoe meer reviews, hoe beter beeld je krijgt van een bepaalde dvp. Als je zo gaat redeneren, dan kun je ook zeggen: waarom reviews? Gewoon zelf uitproberen haha.

Ik vind dat GR zijn waarde haalt uit meer reviews en dat we elkaar helpen! Jij hebt bv 2 reviews geschreven, wat top is want er zijn genoeg gebruikers die niets bijdragen.
Volledig mee eens, behalve met de laatste zin.
Hoop en al 2 reviews op meer dan 2000 berichten is niet echt top.
Wat ik wel een idee zou vinden voor de raambuurten is dat dame een naambordje heeft. In de Geleenstraat zie je dit meer en meer. Veel (potentiële) klanten lezen ook hier mee, en dan is het handig als je door de straat loopt, en je ziet gelijk dat dit de dame is waarin je geïnteresseerd bent geraakt. Goede ontwikkeling!
En mijn ervaring is dat je bij diegenen met een naambordje heel zelden een waardeloze service krijgt.

Ik heb echt alle raambuurten van NL gehad als trouwe hoerenloper 😂
De beste raambuurt was in begin jaren 2000 voor mij de Weaze in Leeuwarden! Top tijden gehad, flink wat afgeneukt, en toen nog voor 25 euries. Had een vaste braziliaanse dame waar ik een klik mee had, nou dat was vuurwerk, betaalde netjes en gaan met die banaan. Hield ik 4 rondjes vol, geen probleem. 5 rondjes? lets go!

Amsterdamse wallen ook glorie tijden meegemaakt, met dames en shemales daar, heerlijk! Sommige shemales kon je na de shift oppikken bij de cafes of onderweg naar huis, mee de auto in en het was feest! Had een vaste Dominicaanse dame daar, Jenny, stond meestal in de Bloedstraat en latere jaren in de Spuistraat, daarna ineens verdwenen, en nooit meer teruggezien 😥

Nog nooit in Belgie of Duitsland geweest, maar ik ga binnenkort Antwerpen verkennen, ik lees best goede berichten over.

Ik heb echt alle raambuurten van NL gehad als trouwe hoerenloper 😂
De beste raambuurt was in begin jaren 2000 voor mij de Weaze in Leeuwarden! Top tijden gehad, flink wat afgeneukt, en toen nog voor 25 euries. Had een vaste braziliaanse dame waar ik een klik mee had, nou dat was vuurwerk, betaalde netjes en gaan met die banaan. Hield ik 4 rondjes vol, geen probleem. 5 rondjes? lets go!

Amsterdamse wallen ook glorie tijden meegemaakt, met dames en shemales daar, heerlijk! Sommige shemales kon je na de shift oppikken bij de cafes of onderweg naar huis, mee de auto in en het was feest! Had een vaste Dominicaanse dame daar, Jenny, stond meestal in de Bloedstraat en latere jaren in de Spuistraat, daarna ineens verdwenen, en nooit meer teruggezien 😥

Nog nooit in Belgie of Duitsland geweest, maar ik ga binnenkort Antwerpen verkennen, ik lees best goede berichten over.
De Weaze was zo'n 20-25 jaar geleden inderdaad top! vooral in de esperanza zaten toen enkele mooie en lekkere oostblokdames waarbij ook nog eens veel mogelijk was. Zo was ik destijds groot fan van een blonde chick, ik dacht dat ze Anita heette.. wat een lichaam en mooi koppie had zij.

Terug
Bovenaan Onderaan