Alloo Sekspliciet

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mariska is en blijft een topper. Mijn eerste gangbang was een feestje dat zij organiseerde. Ze was zelf wat verlaat. Maar toen ze de zaal betrad, was ik direct verliefd. Wat een prachtige vrouw. Ze was werkelijk alles wat ik me maar kon wensen. We hadden heerlijke sex. Meerdere feestjes met haar mogen beleven. Leuke vrouw, intelligent, charmant, geil, opwindend, mooi, lief.......

Leuk om haar te zien in de afleveringen. Jammer dat de domheid van andere mensen haar zo aangrijpt.

Ik heb Lisa gemist in de afleveringen 4 en 5. Hoop haar wel nog te zien in de volgende afleveringen.
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk? Weet iemand dat? Momenteel vijf, maar wat is het totaal uiteindelijk?
 
Mariska is en blijft een topper. Mijn eerste gangbang was een feestje dat zij organiseerde. Ze was zelf wat verlaat. Maar toen ze de zaal betrad, was ik direct verliefd. Wat een prachtige vrouw. Ze was werkelijk alles wat ik me maar kon wensen. We hadden heerlijke sex. Meerdere feestjes met haar mogen beleven. Leuke vrouw, intelligent, charmant, geil, opwindend, mooi, lief.......

Leuk om haar te zien in de afleveringen. Jammer dat de domheid van andere mensen haar zo aangrijpt.

Ik heb Lisa gemist in de afleveringen 4 en 5. Hoop haar wel nog te zien in de volgende afleveringen.
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk? Weet iemand dat? Momenteel vijf, maar wat is het totaal uiteindelijk?
8
 
Hallo iedereen, dit is mijn eerste bericht dus bij deze stel ik mezelf even voor, ik ben Oflof en een echte newbie.
Ik lees hier al enkele weken mee en vind het allemaal heel boeiend, een nieuwe wereld is opengegaan 🤭
Ik zag een jaar geleden Lisa passeren op introfilmpjes bij Elise Van Vlaanderen en dacht nog bij mezelf, wat een lady 😍
Er was iets aan haar dat me enorm aansprak, vooral de blik in haar ogen en de vlotte babbel denk ik.

Naar Alloo Sexpliciet ging ik zeker niet kijken, want helemaal geen fan van Luk Alloo.
Tot ik tijdens het zappen toevallig Lisa direct herkende en vanaf dat moment zat ik gebeiteld 😊
@Lisa Lefèvre : je kwam heel goed over, je spatte als het ware van het scherm. De gesprekken vond ik zeer open en eerlijk, ik moet je daarvoor echt bewonderen.
Zo jong nog en toch zo volwassen …

Tijdens de laatste afleveringen miste ik jouw leuke verschijning.
Al moet ik zeggen dat ook het gesprek met Mariska me hard geraakt heeft.
Toen ze tijdens het interview brak, brak ik ook een beetje vanbinnen, ik voelde haar pijn. 🥹
Wat een topvrouw zeg, die Mariska.
Ja, de sekswereld is veelal nog taboe, hoe je het ook draait of keert.

Zo Lisa, ik wens je heel veel succes samen met Kabouterventje in alles wat jullie nog ondernemen 👍🏻
Ik heb ook de spijtige topic gelezen over de GB en wil jullie op deze manier toch ook een ❤️ onder de riem steken.

Zelf hoop ik nog een tijdje te kunnen blijven want het is hier wel een aangename groep en ik heb reeds veel bijgeleerd over allerlei dingen waarvoor dank aan iedereen 💕
 
Mooi 'openingsstukje'!
Nu... laat Luk Alloo maar voor wat hij is, het programma dat hij presenteert is alvast wél erg boeiend!

En... nu je eigen 'interview' met Lisa regelen he!
 
Bedankt Marco 😀
Met veel plezier lees ik steeds jouw enthousiaste bijdrages en ik moet zeggen, al heel veel opgestoken van jou.
Altijd positief en met respect voor de dames.
Een echte levensgenieter die perfect weet hoe met de lady's om te gaan, beetje een voorbeeld voor mij eigenlijk 👍🏻

Een date met Lisa ? Nee dat zal niet gebeuren vermoed ik. Is ook helemaal niet de reden dat ik bovenstaand bericht schreef, al zullen er veel denken van wel natuurlijk, so be it.
Dan had ik haar beter privé kunnen sturen denk ik dan maar.
Neen, het is gewoon mijn eerlijke mening over haar en ik vind het heel tof dat ze hier ook aanwezig is net als sommige andere dames, helaas zijn ze met te weinig.
Als man hebben wij toch steeds de vrouwelijke touch nodig, anders waren we hier niet hé 😉
Daarbij, als newbie (met DVP bedoel ik dan) direct een date met Lisa zie ik me ook niet te overleven trouwens 😂😂 al moet ik zeggen, een schone dood zou het wel zijn 😇
 
Kan je alvast wel bevestigen dat... als je het respectvol aanpakt... je héél wat plezier kan beleven met de dames! Zeker weten!
Vooral dat Marco is de rode draad doorheen al jouw berichten en heb ik aandachtig gelezen.
Nu, respect bij mij is er sowieso, maar net dat tikkeltje meer mag best, de dames zijn toch ook soms dat tikkeltje meer.
 
Laatst bewerkt:
Daarbij, als newbie (met DVP bedoel ik dan) direct een date met Lisa zie ik me ook niet te overleven trouwens 😂😂 al moet ik zeggen, een schone dood zou het wel zijn 😇
Mijn eerste date met Lisa was de 4de keer dat ik ooit seks had en ik kan je verzekeren dat ik meer levend dan tevoren ben uitgekomen.
Dus op dat gebied zou ik er absoluut niet mee inzitten.
Ze past zich perfect aan de omstandigheden en persoon aan en je hoeft geen schrik te hebben.
Als je het geld kan missen en je hebt er zin in zou ik er niet over nadenken en beginnen aan een mooie mail om jezelf voor te stellen aan haar🙂
 
Mijn eerste date met Lisa was de 4de keer dat ik ooit seks had en ik kan je verzekeren dat ik meer levend dan tevoren ben uitgekomen.
Dus op dat gebied zou ik er absoluut niet mee inzitten.
Ze past zich perfect aan de omstandigheden en persoon aan en je hoeft geen schrik te hebben.
Als je het geld kan missen en je hebt er zin in zou ik er niet over nadenken en beginnen aan een mooie mail om jezelf voor te stellen aan haar🙂

Bedankt voor het delen van je ervaringen en voor de tip van de mail Bernardus.
Wat Lisa betreft geloof ik je graag, gewoon haar manier van doen en zijn doet ongetwijfeld vele mannenharten smelten mezelf bijgerekend eigenlijk. 😌
Je hebt dus met haar wel een perfecte keuze gemaakt, voel ik zo aan.

Ik bedoelde het meer op een grappige manier en als een kwinkslag 😊
Mocht het ooit zover komen mag ze zeker een heel mooie mail verwachten van mij.
Het zal wellicht moeilijk zijn om jullie te overtreffen maar die uitdaging zou ik zeker aangaan. 😊
Ik hou enorm van het geschreven woord, vandaar dat ik van verschillende dames hier aanwezig hun blog volg.
Heel leuk om te lezen moet ik zeggen … en vooral : alle verhalen from a woman's point of view, heel interessant. 🥰
 
Laatst bewerkt:
Mariska is en blijft een topper. Mijn eerste gangbang was een feestje dat zij organiseerde. Ze was zelf wat verlaat. Maar toen ze de zaal betrad, was ik direct verliefd. Wat een prachtige vrouw. Ze was werkelijk alles wat ik me maar kon wensen. We hadden heerlijke sex. Meerdere feestjes met haar mogen beleven. Leuke vrouw, intelligent, charmant, geil, opwindend, mooi, lief.......

Leuk om haar te zien in de afleveringen. Jammer dat de domheid van andere mensen haar zo aangrijpt.
k heb Lisa gemist in de afleveringen 4 en 5. Hoop haar wel nog te zien in de volgende afleveringen.

@lovemachine : ben eerlijk gezegd gezond jaloers op jouw belevenissen met Mariska.
Het is idd zoals je hierboven schrijft, Mariska heeft het allemaal, hoeveel vrouw kan je eigenlijk zijn ?
Vooral het moment dat ze kraakte blijft me bij, het bewijs dat ze ondanks alles geen harde tante is geworden.
Het maakte haar nog mooier dan ze al is.

Dat je Lisa gemist hebt in de laatste afleveringen begrijp ik heel goed, was hier bij mij ook zo.
Hopelijk zien we haar nog verschijnen in de resterende afleveringen, we leven alvast op hoop. 🥰
 
Weet iemand of Kimberly x soms aan privé doet?
Soms wel... Je moet zien wanneer haar advertentie 'online' staat.

 
Soms wel... Je moet zien wanneer haar advertentie 'online' staat.

Heeft ze een account om te volgen?
 
Ik vond de aflevering van zondag tot nu toe de minste. Met die Alexis Diamanti en Jada Sparks heb ik persoonlijk weinig. Doe mij maar Lisa en Mariska, van die twee kanjers kan ik geen genoeg krijgen.
 
>> "Na de afleveringen van 'Alloo SEXpliciet' heeft een deel van de familie van m'n partner ons laten vallen."

:oops: Wow. Wat een ...
Sterkte. Het is knap wat je doet. Niet veel mensen zijn bereid zulke offers te brengen uit idealisme.
 
Terug
Bovenaan Onderaan