Alloo Sekspliciet

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Om de een of andere reden was het niet meer beschikbaar. Feit en dus geen zever.
Mijn interpretatie was blijkbaar niet correct. Interpretaties zijn subjectief.
Vraag me af of Confucius ook zo snel de verkeerde conclusie(s) trok :giggle:
 
Zojuist aflevering 2 bekeken en ik begin toch wel een beetje verliefd te worden op @Lisa Lefèvre ;)
Mooie vrouw die op het grote scherm vele hartjes sneller laat slaan 😍🥰
Heerlijk is dit hoe Lisa het ons toegankelijk maakt om het bed te kunnen delen met een BV en niet alleen in onze dromen maar het kan ook in het echt, doet wel iets met een man .
Ikzelf betrap me er op ook gefascineerd te raken om haar in levende lijve te ontmoeten, hopelijk ooit , ik ga zeker een poging wagen .
 
Mooie vrouw die op het grote scherm vele hartjes sneller laat slaan 😍🥰
Heerlijk is dit hoe Lisa het ons toegankelijk maakt om het bed te kunnen delen met een BV en niet alleen in onze dromen maar het kan ook in het echt, doet wel iets met een man .
Ikzelf betrap me er op ook gefascineerd te raken om haar in levende lijve te ontmoeten, hopelijk ooit , ik ga zeker een poging wagen .
Doen!
 
Ik vond die Luc of heel naief of hij speelde dat te zijn. Iedereen weet toch dat een DVP meerdere klanten op een dag heeft? Hoe meer hoe beter. Ze werken lange dagen, liefst zoveel mogelijk actief want dat brengt geld.

Of die Luc heeft echt geen flauw benul of speelt dat en weet heel goed hoe het gaat in de wereld van de betaalde liefde.

Je ziet vaker ervaringsdeskundigen die heel goed zijn in het spelen van de vermoorde onschuld....... ;)
 
Ik vond die Luc of heel naief of hij speelde dat te zijn. Iedereen weet toch dat een DVP meerdere klanten op een dag heeft? Hoe meer hoe beter. Ze werken lange dagen, liefst zoveel mogelijk actief want dat brengt geld.
Ik vond het tenenkrommend. Dat had ik wel met meer momenten van den Luc. Lisa ging er heel professioneel mee om. Ik zou dat niet kunnen.
 
Ik ben in het geheel niet onder de indruk van de journalistieke kwaliteiten van die Luc Alloo.
De wijze waarop hij vragen stelt, is echt slecht. Hij stuurt richting bepaalde antwoorden.

Maar gelukkig zijn de geïnterviewden van een ander niveau. Zij dragen het programma en compenseren de slechte interviewer.
 
Ik vond die Luc of heel naief of hij speelde dat te zijn. Iedereen weet toch dat een DVP meerdere klanten op een dag heeft? Hoe meer hoe beter. Ze werken lange dagen, liefst zoveel mogelijk actief want dat brengt geld.

Of die Luc heeft echt geen flauw benul of speelt dat en weet heel goed hoe het gaat in de wereld van de betaalde liefde.

Je ziet vaker ervaringsdeskundigen die heel goed zijn in het spelen van de vermoorde onschuld....... ;)
Was inderdaad een heel erg raar moment. Maar hij wist wel beter hoor 😅🫣
 
Ik vind die Luc Allo maar een heel triestige journalist.
Ja Luc Alloo de Sergio Quisquater onder de journalisten altijd in voor een kwajongensstreek.
Ik zie hem graag bezig , veel liever dan de stijve hark Jambers.
Hij zal het ook niet altijd gemakkelijk hebben met als leermeester Jambers en als schoonvader een van Vlaanderens iconen Will Tura.
 
Ja Luc Alloo de Sergio Quisquater onder de journalisten altijd in voor een kwajongensstreek.
Ik zie hem graag bezig , veel liever dan de stijve hark Jambers.
Hij zal het ook niet altijd gemakkelijk hebben met als leermeester Jambers en als schoonvader een van Vlaanderens iconen Will Tura.
Het had nog erger gekund: Eddy Wally als leermeerster en/of schoonvader....... of Jean-Marie Pfaff. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan