WHEM Alma, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marvalks

Vaste klant
212
24/11/21
169
11
Iemand al eens kennis gemaakt met deze Spaanse dame?
Wel kleine twijfel of de foto's met het mooie figuur wel daadwerkelijk van haar zijn.

 
Ik ben hier geweest, sorry tot nu geen tijd voor een recensie. Het is de dame van de foto tel er wel wat jaren bij er is veel mogelijk het is allemaal wat over de topmaar wel geil, ze pijpt geweldig neuken is heerlijk alle standjes zonder hand er tussen. Engels spreekt ze geen woord maar de sex is super

Lexa
Ps herhaling zeer zeker
 
Wel geprobeerd om een afspraak met haar te maken.
Berichten over de app liepen niet lekker denk ook door taalbarrière, nu ik lees dat ze geen Engels spreekt.
Netjes bedankt.
 
 
ik ben bij Alma geweest. Via de app ging het contact best goed en kon later bij haar terecht. De fotos zijn van haar wat ik kon zien aan de tattoos. Lekkere grote borsten, stevig en niet hard. Misschien zijn de fotos wat geshopt maar is voor 95% gelijk. Toen ik tussen de benen met mijn hand gleed voelde ik dat ze lekker nat was en mijn vingers gleden zo naar binnen. Ze spreekt alleen spaans maar de communicatie ging prima via lichaam en oogcontact. Heb een uur lang heerlijk gesext met haar. Geile donder is het.
 
Terug
Bovenaan Onderaan