Recensie Alma/Jane (Amor), Eindhoven 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Raadsman

Vaste klant
Forumpionier
151
18/07/21
104
15
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/558931-jane-amor
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Jane Amor
Anderhalve maand geleden deze dame bezocht. Dat viel niet mee. Het was al een heel gedoe om bij haar ( nette) appartement te komen in een studenten buurt in Eindhoven. Nadat ik er na veel geapp eindelijk was mocht ik alleen maar fluisteren, zo overdreven voorzichtig was ze. (Of geen geschikte ontvangstlocatie)
De date zelf viel zwaar tegen. Het was de dame ( type milf)van de foto's, en was niet onaantrekkelijk. Maar er mocht bijna niets. Tz was niet mogelijk, geen knuffelen en uiteindelijk maar zelf afgetrokken. Kortom, waardeloos en een van de slechtste dates van de laatste tijd . Ms geen klik, maar het was drie keer niks.
Raadsman
 
Een super mooie avond gehad met Jane Amor. Lekkere massage. Alles wat op de site staat klopt. Wat een klasse vrouw. Hygiene stond voorop. Ook makkelijk met parkeren. En goed te vinden.
 
Ik heb mijn recensie nog eens goed nagelezen, maar mijn beschreven ervaring is volledig juist en zou ik nu ook zo schrijven.
Ik wandel lang genoeg om te weten dat elke ervaring anders kan zijn. Geen klik, slechte dag, etc. Maar een ervaring is een ervaring en maak je eigen afweging en doe ermee wat je goeddunkt. Mijn inschatting was toen al dat als ze echt wilde, een goede plek had, je er een prima date mee kunt hebben. Alleen ik heb die niet gehad. Ik wandel al wat langer en mijn ervaring op hookers was altijd dat vele positieve recensies van verschillende personen vaak een goede voorspeller was van wat je kunt verwachten van een dame. Maar geen garantie.
 
Deze dame komt regelmatig in de regio, ik heb haar tot nu toe twee keer bezocht en mijn review destijds ook gedeeld op de voorganger van deze site waar het algemene beeld over deze dame een stuk gematigder was.
Ze heeft een super figuur, heerlijke borsten maar ze is wel een hygiëne fan dus continu in de war met wassen en poetsdoekjes etc. Ik vond dat niet heel storend, wel geruststellend juist want hoewel ik bijv. pzc wel graag doe vind ik het eigenlijk ook wel altijd een beetje riskant dus als een dame alleen pmc doet dan vind ik dat prima.
Zoenen/Gfe enzo hoeft voor mij sowieso niet dus dat miste ik niet bij haar, en de seks was gewoon goed. Ik zou zo nog een keer met haar afspreken.
En als een dame mij verzoekt de schoenen uit te doen en om te fluisteren dan respecteer ik dat gewoon, het is al lastig zat om een geschikte ruimte te vinden.
 
Ik ben vandaag lid geworden. Maar op hookers.nl had ik deze dame ook een recensie gegeven, en na 15+ bezoeken in 2 jaar ben ik het totaal NIET eens met raadsman. Ik heb elke keer weer een geweldige ervaring met deze erg mooie vrouw die (gelukkig) heel hygiënisch te werk gaat PmC is voor mij totaal geen probleem. Kortom ik heb altijd een heerlijke ervaring met Jane gehad en ik ga zeker nog vaak van haar genieten.
P.S. recensie volgt
 
Ik wil niet teveel discussie voeren, maar de recensie die ik geschreven heb is gewoon mijn ervaring. Ik heb geen enkele behoefte om welke dame dan ook anders te recenseren dan ik ervaren heb, en als ik twijfel (slechte ervaringen hoeven niet alleen aan de dame te liggen) schrijf ik geen recensie. En ik durf te zeggen dat ik behoorlijk wat ervaring heb.
Damotta heeft een heel andere ervaring als ik. Fijn, is ook een ervaring, net zo waar als mijn ervaring.
Alleen het punt is dat ik gewoon een slechte ervaring had, en dat lag vooral aan haar inzet. Voor alle duidelijkheid, mijn hygiëne is o.k.(ik ben nog nooit geweigerd) en heb een normaal uiterlijk

Raadsman
 
Onlangs na lange tijd weer eens bij Jane geweest, ze heeft nu een keurig appartementje in het centrum van Eindhoven. Ze kan heerlijk masseren en teasen. Twee enorme pluspunten ;), een super lijfje, en een leuke babbel. En nog steeds geen zoenen/tz/pzc maar als dat niet je ding is (bij mij minder belangrijk tenminste) go for it!
 
Ze is weer in Eindhoven. Heb weer een heerlijke massage, tease, pmc, en intiem sessie gehad. Mijzelf heerlijk laten verwennen door haar, dat doet ze uitstekend.
Haar recensies op kinky staan nu wel aan zo te zien en zijn (uiteraard) heel positief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan