Als je eigen partner met een ander neukt...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame, Jorna Wierts, zat afgelopen week bij Oranjezomer. Ze organiseert o.a. "erotische feesten" en is/ noemt zich coach voor non-monogame relaties.

Ik realiseer me dat het voor haar ook een verdienmodel is, maar wie weet helpen haar tips en adviezen de twijfelaars. Ze geeft zelf ook toe, dat open relaties en swingen niet voor iedereen weggelegd is. Maar ze geeft ook aan dat communicatie wel een sleutelrol speelt. Dus wie weet helpt erover spreken met je partner om het eens te proberen. Wie weet heeft je partner stiekem ook die fantasie of behoefte.

Uit ervaring weet ik, dat er best veel mensen zijn (niet alleen mannen, ook vrouwen) die met swingen bezig zijn. Soms heel af en toe, soms een paar keer per maand.

Ik heb daar geen problemen mee als mijn partner met een ander neukt, wij hebben zoiets van gewoon delen anders hou je het niet vol. 1x per maand laten wij ons masseren met happy end en komen samen heerlijk! Eens in de 2 maanden parenclub bezoek dan kan mijn vriendin 2 of 3 pikken afwerken wat ze heerlijk vind maar daarna back to basics.. leven moet plezierig zijn 😉

Terug
Bovenaan Onderaan