Als u zou moeten kiezen...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gewoonboef007

Wandelaar
69
25/11/21
68
Optie 1: of u krijgt €1 miljoen euro en mag dat geld alleen maar gebruiken om gebruik te maken van DVP en tevens NOOIT meer een relatie aangaan met een vrouw of sex hebben met een vrouw welke u zelf heeft geregeld zonder te betalen (partner, one nightstands, fwb)
*Het geld mag renderen in aandelen/vastgoed, maar nooit aan iets anders uitgegeven worden dan DVP

Optie 2: of u krijgt het geld niet en mag ook NOOIT meer gebruik maken van een DVP, maar wel voor altijd met partner blijven, one night stands en fwb blijven doen.

En waarom?
 
Optie 2 als daarmee ook gegarandeerd wordt dat ik een liefhebbende partner krijg, want dat is me nog nooit gelukt. ONS en FWB trouwens ook niet. Dus dan wel de garantie dat het wel lukt en (vrijwel) nooit zonder zit. In zo'n situatie zou ik niet eens naar een dvp willen.

Anders toch echt optie 1. Zou dan prima kunnen leven met tot in de lengte van dagen betaalde dames te bezoeken. Liever iets dan niets.
 
Optie 2. Het zou wel betekenen dat ik mijn favoriete DVP nooit meer kan bezoeken. Maar een vaste partner is gewoon te mooi om te hebben. Zeker die van mij.
Echter, als ik nu geen relatie zou hebben dan klinkt optie 1 erg aanlokkelijk. Dat miljoen gaat wel op.
 
... en degene die gewend is aan dvp's te bezoeken abrupt stoppen met bezoeken voor altijd lijkt zo even moeilijk als iemand moet afkicken van drugs of andere rotzooi.
Ik denk dat dit voor mij niet afkicken zal zijn. Hoop vurig dat wat ik nu denk ooit in de praktijk mag ondervinden, want dat betekent dat ik een partner gevonden en hopelijk onderschrijf ik dan ook deze uitspraak, zonder te verlangen naar een dvp:
Maar een vaste partner is gewoon te mooi om te hebben. Zeker die van mij.
Niet die van jou dan hé, maar echt die van mij. 😉
 
Dus er komt een miljoen, en daarvoor kan ik a 150 euro per uur:


6666,66 keer een uur naar een DVP

6666,66uur /365 dagen = 18,26 jaar


Dus ik kan voor een miljoen euro, 18,26 jaar lang, elke dag een uur sex hebben met de DVP, waarvan ik ook wel zou willen dan ze mijn partner zou zijn...

Als ik dat voorstel doe, wilt ze wss ook wel bij me intrekken :ROFLMAO:
:ROFLMAO:
 
Dus er komt een miljoen, en daarvoor kan ik a 150 euro per uur:


6666,66 keer een uur naar een DVP

6666,66uur /365 dagen = 18,26 jaar


Dus ik kan voor een miljoen euro, 18,26 jaar lang, elke dag een uur sex hebben met de DVP, waarvan ik ook wel zou willen dan ze mijn partner zou zijn...

Als ik dat voorstel doe, wilt ze wss ook wel bij me intrekken :ROFLMAO:
:ROFLMAO:
Maar dat laatste mocht dus niet.
 
Dat krijg je echt niet op , 1 miljoen bij betaalsex.
Enkel als je nu 21 bent , en je doet € 1000 per week , kan je een eind komen.
ik neem aan dat je dat miljoen op interest mag zetten.

Tsja... en al helemaal niet aan de ramen natuurlijk!
Maar... als je elke week een overnachting boekt... aan 1500,-
En... voor kerst, nieuwjaar, verjaardag, etc... een 'feestje' van 5000,-
En... 3 keer per jaar een weekje vakantie aan 12000,-
Kan je toch wel makkelijk 8 jaar feesten!

En... wat er dan nog eventueel zou overblijven kan je via je testament schenken aan 1 of meerdere organisaties die opkomen voor de belangen van DVP's. Zo blijf je binnen de doelstelling...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan