Recensie Alya Bocholt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Thedevilguy

Newbie
10
13/03/24
7
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/gifted-22-cm-milkmaid-fuck-machine-party-girl.html
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na wat zoeken hier op forum en niets te vinden over deze trans toch beslist van te gaan.
Eerste indruk was dat de fotos 100% overeenstemmen vind haar zelf knapper in het echt.
Sexy gekleed en liep me voor naar de kamer en dammm wat een heerlijke dikke kont vij haar slank figuur.
Na eerst financieel af te handelen en opfrissen ondeed ze me van me kleding.
Ik had speciaal een open jock aangedaan wat ze wel heerlijk vond.
Ze kust heerlijk en ook echte tongzoenen.
Al snel werd ik op me knieen geduwd naar onder en deed ik haar slipje uit en begon ik haar lekker en diep te pijpen ze genoot ervan en ik voelde haar pik groeien tot in me keel.
Ik schat een dikke 20 cm netjes shaved en heerlijk van smaak lekker fris.
Ze word graag gepijpt neukt ook graag een nat mondje en is echt temperamentvol.

Ik ga voor de rest niet meer in detail treden maar ze neukt echt lekker begin rustig en voorzichtig bouwr het netjes op en neemt je in berschillende standjes ook rechtstaand.

Ze heeft me echt heerlijk 2 keer laten klaarkomen en heeft zelf 2 orgasmes gehad eentje heb ik geproefd het andere spoot ze heerlijk over mijn body.

Ze spreekt basis engels voor de rest spaans maar ik kan me er wel mee behelpen. Ze is vriendelijk en ze heeft wel altijd vol goesting ist ze me,te vertellen.

Ze kijkt trouwens niet op de klok want had voor 2u geboekt en uiteindelijk was ik er twee uur en half.

Ik ga zeker nog terug. Ik weet da ze zei dat ze volgende week ergens naar kortrijk gaat voor 2 weken en dan kwam ze terug naar bocholt. Ik ga zeker binnen 2 weken terug naar haar.
 
Ik ga af op u review dus 😅
Ze nam toch alvast de tijd om degelijk te antwoorden op berichten en stond toch redelijk op hygiëne dus dat apprecieer ik zelf ook wel
Ja da is wel en daar sta ik ook fel op en je kan u er ook wassen voor en na.
Ja dat was mijn ervaring met haar en kheb een zwak voor ink ook wel dus 😅. Bij een andere trans Paloma was ik ook op de recensies af gegaan en was me goed bevallen daarom da ik mijn ervaring vanaf nu ook ga delen met andere hier
 
Ja da is wel en daar sta ik ook fel op en je kan u er ook wassen voor en na.
Ja dat was mijn ervaring met haar en kheb een zwak voor ink ook wel dus 😅. Bij een andere trans Paloma was ik ook op de recensies af gegaan en was me goed bevallen daarom da ik mijn ervaring vanaf nu ook ga delen met andere hier
Haha ja de inkt heb ik zelf ook een zwak voor , en de rest ziet er ook goed uit dus 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan