Recensie Alyna, Amsterdam (voorheen Zaandam) 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Punisher

Wandelaar
78
02/08/21
124
11
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6131080-alyna
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame ergens vorig jaar bezocht. De meeste dates met dames waar ik maar een x ben geweest, vergeet ik meestal. Er zal dan een reden zijn geweest waarom ik niet meer op herhaling ga. Meestal is het dan omdat er niets bijzonders aan was. Afspraak met deze dame ben ik eigenlijk nooit vergeten, omdat het erg bijzonder was te noemen. Op het oude forum waren reacties gemengd, maar een ding hadden alle recensies gemeen. Hierover zometeen meer. De dame is zeker de dame van de fotos. Slank klein poppetje met mooie natuurlijk kleine boobs. Zij ontving toen in Amsterdam West.

Ik had om een uur of 8 afgesproken met haar en het was nog licht. Ze had mij een huisnummer gegeven aan de overkant van de straat. Waarschijnlijk om eerst te zien wat voor type ik was. Aangezien ik op afstand de godheidzelve ben, kreeg ik het juiste nummer en kon ik mij begeven naar de andere kant van de straat. Het appartement was wat donker, maar goed. Ik neem normaal altijd een uur, maar door de gemengde recensies voor het eerst een half uur genomen. Dit was toen nog €80.

De dame deed eigenlijk wel alles wat was afgesproken, maar zonder enige emotie. Je kunt haar likken als lassie, maar geen reactie. Tongzoenen, ze steekt dr tong uit en beweegt ermee. Neuken, ze ligt op het bed en doet dr benen uit elkaar. Tegen haar praten werd geantwoord met ja of nee. Het was echt geen reet aan en juist omdat het zo raar en emotieloos was, ben ik deze afspraak nooit vergeten. Dit was dan ook waar alle reacties het toen overeen waren. Ben volgens mij ook nog eerder weggegaan, omdat het begon te vervelen. Eigenlijk ga je erheen, neuk je een zak zout en je gaat weg. Nee correctie, een zak zout reageert meer, want als de zak scheurt hoor je nog een skkrrggg.

Zag achteraf dat ze ook zonder condoom neukt. Waarschijnlijk had ik dit over het hoofd gezien, anders was ik sws niet gegaan.

Ze doet dus wel wat in dr ad staat, maar je moet dus niets meer verwachten.
Al met al was het een bijzondere ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9551422-alyna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ondanks de matige ervaring van Punisher, wilde ik Alyna toch zelf ervaren.
Superslanke chick met hele kleine tietjes.
Fotoverificatie vooraf en binnenloodsen via huisnummer aan de andere zijde van de straat.
Oke goedgekeurd en vervolgens naar het juiste adres.
Voor 30 min afgesproken met optie tot verlenging, maar uiteindelijk geen gebruik van gemaakt.
Uit de kleren en gestart met pijpen zonder, waarvoor ze zelf het iniatief nam.
Ze wilde al snel over naar neuken, maar ik wilde haar eerst beffen.
Inderdaad geen reactie, ondanks dat ik aardig mijn best deed.
Over naar missio, geneukt met condoom.
Kan ook zonder voor 50€ meer.
Gewisseld naar cowgirl, met haar on top, kwam er toch beweging in dat slanke poppetje.
Tijdens doggie hield ze er eerst een handje bij, maar dat hield ze niet lang vol.
Er kwam zowaar wat gekreun los, reden om haar nog wat harder te neuken.
kwam zowaar nog klaar
Schoongemaakt met doekjes
Kleren weer aangetrokken en weer op weg.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9551422-alyna#overview
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week heb ik een date met Alyna gehad. Ik houd van petite, skinny dames met kleine borstjes. Ze ontvangt op dit moment in een nette, maar wel wat sober ingerichte flat. Ze is niet heel erg spraakzaam, maar voor lange gesprekken kom je ook niet. Al snel gingen onze kleren uit en kon ik haar goed bekijken. Ze heeft lekkere kleine billen en een in mijn ogen een mooie, uitnodigende kutje. Na een lekker pijpbeurt overgegaan naar neuken. In missio neukte ze lekker mee. Na een korte pauze kwam zij bovenop zitten en bereed zij mij enthousiast. Haar kut is vrij strak en dat voelt heerlijk. Tot slot heerlijk in missio in haar klaargekomen. Als extra is het ook mogelijk om foto's en video te maken. Lekker om daar na de date nog naar te kunnen kijken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9551422-alyna#overview
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame heb ik ook bezocht.
Ze is petiter als op de foto's, waar ze ook wat voller lijkt te zijn. Ze is inderdaad niet heel spraakzaam, maar wel goed gewillig. Stond eerder buiten dan het betaalde half uur, maar dat lag ook aan mij.
Misschien bezoek ik haar toch nog eens.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9551422-alyna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren avond bij Alyna geweest in Zaandam, ik kom daar wel vaker. Hou van skinny vrouwen. Eerst lekker gezoend en geknuffeld. Toen werd ik zonder condoom gepijpt. Vervolgens condoom erom en in missio afgemaakt.
 
ja net even doorgespit. ze staat ook al lang op mn lijstje wil deze jonge meid lekker bare nemen.alleen lees ook berichten dan haar hygiene niet altijd goed is. dat vind ik echt een afknapper moet wel een schone poes en kontje hebben.
 
Alyna stond al een tijdje op mn verlanglijstje. Hoewel slankere dames normaal niet helemaal mijn ding zijn spraken haar foto's mij toch aan. Ik kan er eigenlijk kort over zijn want Alyna doet gewoon precies wat ze belooft. Ze is een vrij stille dame maar wel superlief. Het grootste minpunt is eigenlijk dat ze gewoon te strak is, dit zorgt voor enig discomfort als je haar wat harder wilt aanpakken. Zolang je lekker rustig aan met haar doet is ze echt een heerlijke dame en ikzelf had op de hygiëne niks aan te merken. Ik raad anderen zeker aan om haar een keer snel te proberen, ze blijft dit keer namelijk niet zei ze.
 
Alyna bezocht. Na contact kon ik snel terrecht voor een half uurtje.
Ze is slank, of misschien is mager het goede woord. Deed open in joggingpak. Ik vond haar een beetje afwezig. Naar de slaapkamer, beiden uitkleden en op bed pakte ze gelijk een condoom. Ben er niet op in gegaan. Pijpen was prima. daarna missio wat ik matig vond. Geen enkele reactie van haar kant, ze blijft gewoon liggen als een plank. Heb me maar laten aftrekken, dasrna kleren aan en voor mezelf besloten dat dit echt eenmalig was.
 
Denk dat dit dezelfde Alyna is?


//Edit mod: dank, link in #1 aangepast!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan