Recensie Alysa, Dokkoon Thai Bugge 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Thibault007

Wandelaar
61
13/01/22
37
3
Intiem
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
http://dokkoonthaimassage.be/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Amai, te mijden hoor;
Onlangs geweest naar dit huis, was de enige die vrij was of geen afspraak had, heb ik geweten zeg.
Vooreerst het was er snikheet, geen last blijkbaar van de energiekosten.
Uit voorzorg een halfuurtje genomen want mooi is ze niet, wel grote borsten.
Zeer flauwe langdurige massage van de rug en benen waarbij de edele delen nooit werden aangeraakt. Na 15 min omdraaien.
Ze goot olie over haar borsten om dan maar 2 x op en neer te gaan. Gelukkig mocht ik haar borsten aanraken in tegenstelling met zij waar ze weer niet aan mijn speelgoed kwam.
Mutsje op en kwam bovenop zitten.
30 min om want de klok hield ze constant in het oog.
Een schande was het. Nu kwam de aap uit de mouw toen ik vroeg of het druk was in dit massagesalon. de andere meisjes hebben 3 / 4 afspraken per dag en ik was haar eerste klant en het was om 21u s'avonds , kan het geloven dat ze niemand heeft, zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt. Geen pijpen, geen TZ, geen aftrekken, niks erotisch.
 
Laatst bewerkt:
Alyssa, werkte vroeger in Herentals, ze deed altijd zo lui, liet liever de klant laten werken met haar grote boezem dan dat ze zelf massage gaf. En blijft hengelen naar extra centen voor de waardeloze wip. Veel beloven. Zoals menig thaise vrouwen. Een beetje veel ongeïnteresseerd...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan