Bij Alyssa ben ik al een aantal keer langs geweest, altijd word ik vriendelijk en hartelijk ontvangen door haar. Afspreken gaat steeds vlot.
Ze ontvangt in een zeer propere kamer en bed. Het is een dame die waarschijnlijk op haar best is als er een klik met elkaar. Door de jaren heen is de interactie (seks en gesprekken) beter geworden.
Zelf wat initiatief nemen op een respectvolle manier zorgt ervoor dat het geen automatisme wordt, maar dat is bij veel dames zo denk ik. Hoe zou je zelf zijn?
Haar hygiëne is op en top in orde. Voor de daad een wasje en mondspoeling. Al is het nut volgens mij niet echt bewezen van een mondspoeling, maar goed, ik respecteer dat. Ik zorg sowieso dat alles proper is en ze apprecieert dat ook wel.
Ik ben eerder een rustig type, van de daad (of eerder daden) geniet ik wel erg. Ik hou wel van haar lichaamstype. Haar borsten zijn groot, dat hoeft niet, maar bij Alyssa zijn ze natuurlijk dus het is wat het is

Ze liggen goed in de hand.Ook de rest van haar lichaam mag er zijn.
Pijpen doet ze met volle overgave en het intieme gedeelte is met de nodige variatie. Niet 100% GFE, maar eerder Woman Next Door.
Zoals ik al zei, ik ga regelmatig naar haar, ik zou meer gaan, maar ze ontvangt tijdens de werkuren en dan is het soms even puzzelen met verlof. Het is voor mij makkelijker als ik na het werk zou kunnen gaan. Ook zijn de foto's op haar profiel niet duidelijk, wat wel een drempel kan veroorzaken. Misschien kan ze niet iedereen bekoren, maar gelukkig maar dat er verschillen zijn. Voor elk wat wils denk ik dan?