Recensie Amalia, Beveren-Waas 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Luvthots

Newbie
8
06/01/23
5
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/in-beveren-knappe-volle-vlaamse-meid-met-echte-gfe.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Hele toffe dame met een vlotte babbel. Een dame met een vol lichaam met een aantrekkelijk gezichtje. Ze heeft een behaarde bos wat heel mooi is maar kleine minpuntjes zijn: dat haar gat redelijk groot is en dat voel je bij penetratie
Tijdens het beffe had ze een plasgeur en smaakte heel zuur.
Ze pijpt zonder condoom en doet enthousiast mee en doet alles om je te laten genieten.
Buiten de prijs dat aan de dure kant ligt is ze een aanrader
 
Hele toffe dame met een vlotte babbel. Een dame met een vol lichaam met een aantrekkelijk gezichtje. Ze heeft een behaarde bos wat heel mooi is maar kleine minpuntjes zijn: dat haar gat redelijk groot is en dat voel je bij penetratie
Tijdens het beffe had ze een plasgeur en smaakte heel zuur.
Ze pijpt zonder condoom en doet enthousiast mee en doet alles om je te laten genieten.
Buiten de prijs dat aan de dure kant ligt is ze een aanrader

"Tijdens het beffe had ze een plasgeur en smaakte heel zuur."

En dat noem jij een klein minpuntje???
 
Ik ben bij dat meisje al een 5-tal keer bij geweest, toen ze nog in Temse ontving. Dat is al enkele jaartjes geleden. Ik weet niet of die man er toen ook al bijzat, maar ik heb daar niets van ondervonden. 170 euro per uur is niet goedkoop, maar ik vond haar wel die prijs waard. Het is eens een iets vollere meid, wat ik wel tof vond, want zolang een vollere meid nog lekker jong is en een leuk gezichtje heeft, vind ik dat wel geil.
Ik herinner mij dat zij wél bij iedere date die ik met haar deed, probeerde om wat te upsalen. Ik geloof dat ik haar telkens 30 euro meer betaalde (of iets in die aard) en dan kreeg ik veel meer tijd. Ik hou niet van upsalen, maar ik deed er volgens mij geen slechte deal mee bij haar.
Van een zure smaak aan haar kutje, weet ik niet. Nooit gemerkt. Zou dat niet toevallig zijn, bv door wat zij gegeten of gedronken had ervoor? Ik heb ooit in Gent een aantal keer een meisje gedate die altijd fris rook vanonder en op een keer toch ook vrij zuur smaakte. Plasgeur herinner ik me eigenlijk ook niet bij Amelia, maar ik hou sowieso al van plasseks, dus als de smaak in die richting gaat, vind ik dat best ok.
Ik wil er nog wel eens langs gaan. Ik had haar onlangs terug gecontacteerd, ze kende me nog (of ze deed alsof) en er viel te praten over het aanbod en de bijbehorende prijs. Het is er nog niet van gekomen omwille van de afstand. Ik ben er echter wel heel positief over. Ik vond Amalia een echt leuke meid en ze neukte ook wel lekker.
Er staat in de oorspronkelijke recensie hierboven ook wel een foutje: zij is volgens mij niet Oost Europees maar gewoon zo Vlaams als maar kan zijn. Haar RL profiel vermeldt ook West Europees. (// Mod edit, inderdaad, aangepast)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan