Recensie Alice Oostende 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hamzah

Wandelaar
44
09/06/23
33
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alice-lovely-baby.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nog geen review van gevonden dus moest er toch al ene zijn, excuses.

Vlotte afspraak via whatsapp en spreekt zeer vloeiend engels en afgesproken in een zeer mooi appartement waar ze helemaal alleen was (pluspunt).
Ze ziet er uit als op de foto's, een knappe petite met kleine borsten maar een degelijke kont.

Heb 30min afgesproken en ze vroeg voor €20 extra voor tongzoenen en PZC samen.

Laat ik meteen beginnen met te vermelden dat ze zeer gevoelig is. Elke aanraking over erogene zones lukt reactie uit. Ze komt ook héél snel klaar en ofwel is ze ongelooflijk goeie acteur maar het gekreun en gekronkel waren overduidelijk. Zo kwam ze al klaar toen ze mij pijpte, wat ze helemaal niet diep doet, en ik met met haar poes speelde tegelijk.
Daarna heb ik haar goei 15min mogen likken waar ze zeker 3x na elkaar is klaargekomen. Opnieuw, ze komt HEEL snel en makkelijk klaar.
Voor de liefhebbers, ze kreunt ook met een hoog piepstemmetje wat mij normaal niet kan bekoren maar het paste haar wel.

Daarna heb ik haar doggy genomen waar ze graag stevig onder handen genomen wordt. Choking, haar trekken en armen vastklemmen wonden haar op.

Toffe meid, stelt je snel op je gemak en doet wat ze beloofd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alice-lovely-baby.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Af en toe gun ik mezelf een weekend alleen weg van alle sleur. Deze keer werd het Oostende. M'n huiswerk gemaakt en Alice stond op het verlanglijstje. Bericht gestuurd en niet veel later reactie gekregen. Op de afgesproken tijd en locatie ontvangen in een proper appartement vlakbij de haven en station. Foto's zijn waarheidsgetrouw en Alice is een heel lieve aangename vrouw. 20 euro extra betaald voor PZC en TZ.
Eenmaal op bed begon de pret en gaf ze me een heel lekkere blowjob waarbij ze op mijn aangeven extra aandacht gaf aan m'n ballen. Vervolgens jasje erover en neuken maar. Ze deed heel goed mee, kreunde van genot en werd ook erg nat. Verschillende standjes werden afgewisseld en in missionaris nam ze zelfs mijn kont vast terwijl ze haar benen helemaal open gooide om me diep te laten stoten. Tijdens dat alles kreunden en tongzoenden we er innig op los. Uiteindelijk hield ik het niet meer en spoot het rubbertje helemaal vol.
Nog wat nagepraat en met een stevige zoen afscheid genomen.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Alice is hier nog tot juni maar gaat volgende week een paar dagen op vakantie.
Wie in Oostende komt en je ziet haar profiel online: ZEKER DOEN!
 
Laatst bewerkt:
Ik kan voorgaande alleen maar bevestigen. Lang geleden dat ik nog eens zo een toppertje ben tegengekomen!
Behandel haar met zachtheid en je krijgt er heel erg veel voor in de plaats.
Mij ziet ze sowieso regelmatig terug!
 
Terug
Bovenaan Onderaan