Recensie Amalia, Cest la vie, Weert 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

enrico

Vaste klant
129
28/10/21
593
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100,00
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Amalia is een lieve knappe slanke meid van 27 jaar blond geil pijp bekkie en een heerlijk kontje aanrader voor schappelijke prijs de tent op zich is een muf donker hol maar om ff lekker 45 min te ontspannen met mooie meiden (oost Europees en spreken slecht engels geen Nederlands maar pijpen heerlijk) is het goed
 
Amalia is een lieve knappe slanke meid van 27 jaar blond geil pijp bekkie en een heerlijk kontje aanrader voor schappelijke prijs de tent op zich is een muf donker hol maar om ff lekker 45 min te ontspannen met mooie meiden (oost Europees en spreken slecht engels geen Nederlands maar pijpen heerlijk) is het goed
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt met deze recentie. Raad je aan om van te voren even een afspraak te maken of om zo een keer binnen te lopen?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100,00
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Van de week ook bij Amalia geweest. Een aardige slanke dame met een knap koppie. Ze pijpt mét condoom en anders moet je 20 euro bijbetalen. Jammer, een tijd geleden ging ik bijna wekelijks naar C'est la Vie en bij mijn weten wat het toen altijd pijpen zonder inclusief (of een dame deed het gewoon niet, ook prima)

Enfin, pijpen maar overgeslagen en eerst maar haar lichaam rustigaan ontdekt met mijn lippen en langzaamaan naar beneden afgereisd. Ze genoot ervan dat ik haar lekker uitgebreid befte en op een gegeven moment ging ze zichzelf erbij vingeren en kwam ze schokkend kletsnat klaar in mijn mond. Aangename verrassing!
Daarna kwam Amalia op me zitten en bereed ze me waarbij ik haar borsten zoende. Diverse standjes afgewisseld en in doggy diep hard stotend klaar gekomen.

Amalia is wat afstandelijk dus echt heet wordt het niet. Prima date hoor, maar volgende keer wat anders.
 
Amalia is een lieve knappe slanke meid van 27 jaar blond geil pijp bekkie en een heerlijk kontje aanrader voor schappelijke prijs de tent op zich is een muf donker hol maar om ff lekker 45 min te ontspannen met mooie meiden (oost Europees en spreken slecht engels geen Nederlands maar pijpen heerlijk) is het goed
Mee eens, heb me ook prima vermaakt. Tijdens de 69 kwam ze schokkend klaar, echt wel een goed kutje. Best krap ook, tijdens het neuken on top kwam ik echt super snel. Moest wel lachen omdat ze steeds zei dat ze maar 'tijdelijk' in NL was, voor slecht enkele weken. En dat ze in Hongarije en Duitsland veelal goed betaald modellenwerk doet. Goed verhaal… ik zou niet nog eens gaan, maar spuug er ook niet op.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan