WHEM Amalia, ebony uit Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mistermarcus86

Wandelaar
82
05/08/21
24

Vraagt normaal 100 voor 30 minuten, maar heb een pijpdate van 80 voor 30 minuten weten te onderhandelen. Schijnt te kunnen gaggen en mag in haar mond komen. Iemand hier ervaring mee ? Ontvangst Arnhem Noord
 
Nog geweest?!
Ja . Ze ontvangt in een flat in Arnhem noord maar is niet alleen . Dus voelde me niet direct op mijn gemak. Bij 1-op-1 heb ik dat ook het liefst. Maar ze was zelf wel aardig. Aan de kleine kant zo'n 1.60 meter. Mooi sportief figuur. Ziet er beter uit dan op de wazige foto's. Ik wilde met tikkie 80 euro betalen wat ik van tevoren aangaf en dat was even een probleempje , ze wilde 100 en het liefst cash maar ik was al binnen dus dat ging niet en tikkie kon ook uiteindelijk. Moest overmaken via een ander nummer wat haar privé nummer bleek te zijn. Met haar echte naam Alexia maar via Snapchat erachter gekomen dat ook dat niet haar echte naam is.
Duurde al met al een kleine 10 minuten maar uiteindelijk kwam ze op bed zitten en kleedde ik me uit. Ze praatte wel onduidelijk, ook tussen het pijpen door maar ze wist er wel raad mee. Ze had er echt plezier in al slobberend en slurpend aan mijn eikel. En ineens ging ze er flink op deepthroaten en gaggen en tufte ze hem flink onder waarbij de spetters zelfs tot in mijn gezicht geraakten. Ondertussen ook goed hard trekkend. En haar mooie achterwerk danste op en neer terwijl ze hurkend voor me lag. Terwijl ze me aftrok kwam ik over haar gezicht en in haar mond wat ze niet doorslikte. Terwijl ik liever een vol bekkie gezien had Maargoed ik ging voldaan weg. Ze was er niet zo heel blij mee dat ik haar nummer had dus moest haar maar meehelpen verhuizen zei ze. Zeer spoedig vertrekt ze naar Wijchen. Nog even gepraat en was wel een lieve meid maar ook wel erop uit om je portemonnee te laten trekken. Herhaling is het zeker waard want pijpen kan ze wel. Maar persoonlijk hou ik meer van nieuwelingen die openstaan voor een lekkere blowjob waarbij ik 1 of 2x met ze afspreek
 
Degene waar ik hier over berichtte is naar alle waarschijnlijkheid opgepakt door de politie. In verband met een brandstichting in Arnhem waar twee doden zijn gevallen. Een van de twee doden was ik een paar weken daarvoor bij aanwezig op uitnodiging van Amalia. Amalia deed raar en daar voelde ik me ongemakkelijk bij en de bewoonster ook. Ik zou met Amalia naar een dichtbijzijnd hotel gaan waar ze een kamer had geboekt. Ik ben uiteindelijk weggelopen en niet meer teruggekomen. Een week later (nu 3/4 weken terug) was ik bij de bewoonster van dat huis. Daar had ik mee afgesproken voor een pijpdate want ik had haar nummer nog. Hele aardige vrouw al was ze drugs verslaafd maar ze had geld nodig. Daarna niet meer mee afgesproken tot ik ineens die brand ter ore kreeg waarbij die bewoonster is overleden en vermoedelijk 'Amalia' is opgepakt en nog steeds in hechtenis zit
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan