WHEM Amalia Middelburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tommyboys

Newbie
9
19/02/23
2
Any one experience with Amalia? Interesting profile.

 
Vandaag ook een afspraak gemaakt bij, wat ik dacht Amalia in Groningen. Ze leek absoluut niet op de foto's van Kinky, maar wie weet wordt het toch nog wel een super date.
De dame op locatie kwam uit Roemenië en had goede botox lippen. Verder is het een behoorlijke rookster. Snel een doekje over Willy en huppa kee. B2b zou ze doen volgens de advertentie en via de app, maar nee, mevrouw had geen olie. Pzc deed ze goed, maar snel. Zoenen was matig. Na enig trekwerk kwam ik toch klaar, want ik wilde eigenlijk toch snel weg na deze miskleun. Ik vertelde haar dat er foto's van een andere dame op Kinky staan. 'So what, no problem for me, and you are the first who tell this to me.....but it's correct. No one cares'. Nou echt wel.
Hierbij de advertentie waarvoor ik was gekomen, maar de dame was het totaal niet als op de foto's.

En hier de advertentie van de dame die zich denk ik uitgeeft voor Amalia.

 
Laatst bewerkt:
Ik zal zeggen hoe lang laten we ons nog besodemieteren door die oost blokkers.
Vaak mooie vrouwen en als het hebt afgerekend zijn ze alles vergeten. Fake foto's blijkbaar weten ze er van af maar maakt het hun geen biet uit en doen ze er vrolijk zelf aan mee.
 
Beide dames zitten nu in Utrecht. Of misschien kan ik beter zeggen, Roxy (best Kiss) zit in Utrecht. Of Amalia (sexy girl) daar ook daadwerkelijk zit is maar weer zéér de vraag.
 
Dames zitten nu alweer in Apeldoorn. Ik vraag me af of we Amalia ooit nog eens te zien krijgen uit onderstaande advertentie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan