WHEM Amaliz, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gelukkig kan ik jullie behouden om geld weg te gooien. Eind vorig jaar ben ik bij haar geweest. Van die sexdrive heb ik niets gemerkt, het was alleen maar passiviteit, totaal geen initiatief. Uiteindelijk heb ik me af laten trekken, maar daar zat ook al geen betrokkenheid bij. Daar komt bij dat de woning vies is en een grote hoop rommel. Qua lichaam was het ook al niet aantrekkelijk, daar kan ze weinig aan doen, maar spaar je centen voor iemand anders.
 
Gelukkig kan ik jullie behouden om geld weg te gooien. Eind vorig jaar ben ik bij haar geweest. Van die sexdrive heb ik niets gemerkt, het was alleen maar passiviteit, totaal geen initiatief. Uiteindelijk heb ik me af laten trekken, maar daar zat ook al geen betrokkenheid bij. Daar komt bij dat de woning vies is en een grote hoop rommel. Qua lichaam was het ook al niet aantrekkelijk, daar kan ze weinig aan doen, maar spaar je centen voor iemand anders.
De huis was vies en rommelig vanwege een verhuizing…..

Ieder zijn ding.
Heb iig wel zo mijn vaste klanten die wel tevreden zijn sinds 2020.

En wat de een aantrekkelijk vind , hoef een andere niet te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je reactie Amaliz, maar het is wel raar dat er totaal geen positieve reviews over jou zijn te vinden
en dit weerhoud mij om een date te boeken.
 
In 2023 2x met Amaliz een korte date gehad.
Kwam daar voor een pijpbeurt met CIM en haar grote borsten
Helaas zie ik haar advertentie niet meer staan
Ook haar eigen reactie's op dit onderwerp zijn overgegaan naar voormalig lid dus ik denk dat ze inmiddels gestopt is met thuis ontvangst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan