Recensie Amana, Maison Monty, Rijswijk 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waluigi

Vaste klant
177
26/08/21
184
15
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/amana/
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben bij Amana geweest, een meid van rond 20 jaar van Hindoestaanse afkomst. Ik heb voor een half uur geboekt. In de kamer komt ze aardig over en ze zei dat ik mijn kleren uit kon doen en het volgende gebeurde ...
Ze vroeg of ik zonder condoom wilde. Ik zei nee. Ik wil met. Toen zei ze oh ok pijpen met dus. Ik ging er verder niet op in.
Toen ik mijn broek uitdeed zei ik ook tegen haar, doe jij ook alles uit ... inclusief je panties? Ze zei: ik doe alles uit, behalve mijn panties, die houd ik aan.
Ik zei, sorry ik houd niet van panties en zou graag willen dat je die uit doet. Ze zei: nee sorry, ik doe dat niet. Daarvoor zei ze ook al dat ze niet aan tongzoenen doet door Corona ... afijn. Ze zei dat ik dan maar met een andere meid kan en riep de gastvrouw en ging de kamer uit.
Ik heb mijn kleren aangetrokken en de gastvrouw kwam de kamer binnen. Ze zei tegen mij dat 1 dame nog vrij is en ik geen geld terug kon krijgen en tongzoen wordt niet gedaan door Corona. Ik ga mee met dat laatste, maar ik zei dat Amana haar panties niet uitwilde doen en ik houd daar gewoon niet van. Toen zei de gastvrouw: oh ok zal ik aan Amana vragen of ze dr panties uit wil doen dan voor deze keer? Ik zei, nee het hoeft niet voor mij is het klaar, want als iemand al in eerste instantie niet wil doen en later doet ie t wel, dan hoef het voor mij niet meer en ik zei dat ik mijn geld terug wil. Ze liep weg en even later kwam Amana weer in de kamer en gaf mij geld terug. Ik ben toen weggegaan.
Dit was een teleurstellende ervaring bij MM, of beter gezegd bij Amana. Wat ik zo teleurstellend vond is dat ze in eerste instantie geen geld terug wilden geven en dat pikte ik niet.
 
Ik ben bij Amana geweest, een meid van rond 20 jaar van Hindoestaanse afkomst. Ik heb voor een half uur geboekt. In de kamer komt ze aardig over en ze zei dat ik mijn kleren uit kon doen en het volgende gebeurde ...
Ze vroeg of ik zonder condoom wilde. Ik zei nee. Ik wil met. Toen zei ze oh ok pijpen met dus. Ik ging er verder niet op in.
Toen ik mijn broek uitdeed zei ik ook tegen haar, doe jij ook alles uit ... inclusief je panties? Ze zei: ik doe alles uit, behalve mijn panties, die houd ik aan.
Ik zei, sorry ik houd niet van panties en zou graag willen dat je die uit doet. Ze zei: nee sorry, ik doe dat niet. Daarvoor zei ze ook al dat ze niet aan tongzoenen doet door Corona ... afijn. Ze zei dat ik dan maar met een andere meid kan en riep de gastvrouw en ging de kamer uit.
Ik heb mijn kleren aangetrokken en de gastvrouw kwam de kamer binnen. Ze zei tegen mij dat 1 dame nog vrij is en ik geen geld terug kon krijgen en tongzoen wordt niet gedaan door Corona. Ik ga mee met dat laatste, maar ik zei dat Amana haar panties niet uitwilde doen en ik houd daar gewoon niet van. Toen zei de gastvrouw: oh ok zal ik aan Amana vragen of ze dr panties uit wil doen dan voor deze keer? Ik zei, nee het hoeft niet voor mij is het klaar, want als iemand al in eerste instantie niet wil doen en later doet ie t wel, dan hoef het voor mij niet meer en ik zei dat ik mijn geld terug wil. Ze liep weg en even later kwam Amana weer in de kamer en gaf mij geld terug. Ik ben toen weggegaan.
Dit was een teleurstellende ervaring bij MM, of beter gezegd bij Amana. Wat ik zo teleurstellend vond is dat ze in eerste instantie geen geld terug wilden geven en dat pikte ik niet.

Corona wordt echt voor alles als smoes gebruikt. Als je zo close met iemand bent dan maakt dat tongzoenen echt geen verschil. Bullshit smoes als je het mij vraagt; wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je het niet wil doen, klaar.

Die panty's: gewoon luiheid. Die moet ze daarna weer aantrekken en ze heeft geen zin om dat 10 keer per dag te doen….trek dan iets makkelijkers aan zou ik zeggen. Een man ziet je gewoon liever naakt.

Vervelend iig en bedankt voor je recensie. Zoenen is voor mij ook belangrijk; ik wilde een afspraak maken, maar ga dat niet meer doen.
 
Ze vroeg of ik zonder condoom wilde. Ik zei nee. Ik wil met. Toen zei ze oh ok pijpen met dus. Ik ging er verder niet op in.

Heb door deze zin het idee dat zij vrij makkelijk zonder condoom te neuken is als ik het zo lees.
Pijpen heb ik sowieso liever zonder condoom omdat ik dan meer voel.
Wel jammer dat zij niet aan tongzoenen doet door corona.
 
Heb door deze zin het idee dat zij vrij makkelijk zonder condoom te neuken is als ik het zo lees.
Pijpen heb ik sowieso liever zonder condoom omdat ik dan meer voel.
Wel jammer dat zij niet aan tongzoenen doet door corona.
Wat is de kans dat een jonge meid die de hoer speelt in een privehuis aan gaat bieden dat ze zonder condoom wil neuken? PZC is bij vrijwel alle dames/huizen een extra en prima mogelijk. Alleen bare verhalen bij privehuizen hoor je echt bijna nooit toch?
 
Ja, ze vroeg dit ook aan mij, ik wilde even kijken wat het kostte, ze zei 150 extra. Nou heb ik het niet gedaan, omdat ze het uit haar zelf aanbood. Daardoor was ik een beetje huiverig. Best wel hypocriet eigenlijk, want soms vraag ik er zelf naar. Heb ook aartig wat keren zonder condoom geneukt, maar dit heb ik voor het eerst meegemaakt.
 
Ik heb mijn twijfels nog steeds, er zijn al wat reacties verwijderd hier van een dvp die onzin liep te posten!

Nogmaals als het oudere vrouwen zijn/ of uit bepaalde contreien anders dan NL dan begrijp ik het wel dat er bare aangeboden gaat worden. Dit stinkt van alle kanten mijns inziens. Helemaal in de privehuizen van Den Haag btw!! Zat mensen die hier op afknappen als het gebeurt dus slecht voor de zaken.

Belangrijkste reden dat ik denk dat het niet waar is blijft uiteraard dat een normaal denkend jonge meid dit soort onzin niet gaat doen imho!
 
Wilde juist eens Maison Monty proberen, nog nooit geweest, en had op basis van foto en korte beschrijving aan Amana gedacht. Jammer dat dit huis van die summiere beschrijvingen geeft en zo weinig foto's trouwens.
Niet echt afgeschrikt door bovenstaand verhaal, ik ga haar proberen te boeken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week woensdag bij Amana langsgeweest. Ik vond haar een relaxte en vriendelijke dame. Stelt je op je gemak en neemt de tijd. Zoenen doet ze niet aan gaf ze direct aan. Begonnen met een beetje strelen en haar borsten likken en na een tijdje overgegaan in beffen wat mijn favoriete bezigheid is. Zij genoot er oprecht van en dat is altijd leuk voor je ego. Daarna haar nog lekker geneukt. Als ze had gezoend had ik haar 5 sterren gegeven. Maar het was zeker een top half uur en voor herhaling vatbaar
 
Gewoon advocaat vd duivel nu even zijn: maar mensen denken echt NOOIT aan hun gezondheid.

Roken.
Drinken.
Drugs.
Bare.
Fast food.
Nooit gym.
Snel rijden.
Gsm tijdens rijden.
Zat of high rijden.
Neuken tijdens het rijden.
Zelfs globaal nog altijd massas plastiek, brandstof, boomkappen...

Als individu en als collectief zijn we allemaal suicidal. 😂

En people are full of shit.
Maandag Hot Yoga. Vrijdag coke snuiven van wc brillen.
Dinsdag in de gym. Zaterdag pros bare neuken.
Woensdag vegetarisch eten. Zondag allemaal in de file met de suv naar de zee.
Elke dag geen gluten. Sigaretje ook.

🤭🤣
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zij biedt (of bood) zeker wel NZC aan. Ze bood het zelf aan en mijn vrienden hebben haar voor 100/150 (de een 100, de ander 150) extra gewoon zonder condoom geneukt. En ik ga hier toch zeker niet liegen dat ze het mij ook aanbood? Dat ze het nu misschien jou niet aanbood, of helemaal niet meer aanbiedt, zegt toch niet dat ze het nooit deed? Beetje raar nu dat je loopt te zeggen dat mensen onzin verkondigen…
Nee, niet jammer, juist jammer dat mensen onzin lopen te verkondigen.
 
Behalve dat zij mogelijk NZC aanbied, is zu nu Hindoestaans of Zuid-Amerikaans?
Je zou denken, dat er werelden tussen liggen.

Ja en nee.
Heel veel hindoestanen in Nederland zijn qua paspoort of nabije familie-historie Surinamers .
De roots naar India liggen dan nog verder in het verleden.

Als de eerste/tweede generatie link naar Suriname is , is afkomst "Zuid-Amerika" ook logisch als omschrijving.
 
Ja en nee.
Heel veel hindoestanen in Nederland zijn qua paspoort of nabije familie-historie Surinamers .
De roots naar India liggen dan nog verder in het verleden.

Als de eerste/tweede generatie link naar Suriname is , is afkomst "Zuid-Amerika" ook logisch als omschrijving.
Ahja je hebt gelijk.
Ik dacht in eerste instantie bij Zuid-Amerikaans aan een typische Latina.
Maar het is idd. complexer.
 
Amana is een hele mooie jonge Hindoestaanse dame. Ik zou haar niet als Zuidamerikaans typeren. Bij Zuidamerikaans zie ik wulpse Latina's voor me uit Colombia. Amana heeft een lekkere zachte huid. Ik ben fan.
 
Beetje raar nu dat je loopt te zeggen dat mensen onzin verkondigen…
Zeker niet raar, want er zijn nou eenmaal genoeg mensen die ouwehoeren. Zij heeft het bij mij aangegeven dat ze het pertinent niet doet! Vertrouw haar meer om de volgende redenen:

1: Zijn genoeg mensen hier gejoined die achteraf dubbele accounts hadden en zelfs het vermoeden bestond dat het collega's waren van het privehuis.
2: Ze is jong en meeste jonge meiden doen het niet om de overduidelijke redenen.
3: Ze kan genoeg verdienen lijkt mij om niet extra te vragen voor bare en denk dat ze bij MM er ook niet blij mee zijn als hun naam door het slijk gehaald wordt!
4: Je zin met je vrienden heeft ze het ook aangeboden is ook een beetje overdreven lijkt mij!

Ik geloof er geen woord van om je eerlijk te zeggen, om bovenstaande redenen en omdat ze nogal vertrouwelijk overkwam. Ja ik kan het fout hebben, hoop het niet :p Verder mag jij je mening geven en het wel geloven net als de rest maar zo mag ik het ook een broodje aap verhaal vinden :)

Hoop dat ze terugkomt iig!
 
Ja ze is jong en kan genoeg verdienen om geen gekke domme dingen te doen. Maar een DVP is niet verplicht om haar dienstenpakket 1 op 1 aan elke klant aan te bieden en ja, daar kan ook bare tussen zitten als ze wil. Waarom zou Huntertje dan liegen? Maar het heeft op zich helemaal niet zoveel zin meer om deze discussie hier op te rakelen, want het meisje werkt er niet meer. Dus deze topic moet hierna denk ik echt wel op slot.
 
Zeker niet raar, want er zijn nou eenmaal genoeg mensen die ouwehoeren. Zij heeft het bij mij aangegeven dat ze het pertinent niet doet! Vertrouw haar meer om de volgende redenen:

1: Zijn genoeg mensen hier gejoined die achteraf dubbele accounts hadden en zelfs het vermoeden bestond dat het collega's waren van het privehuis.
2: Ze is jong en meeste jonge meiden doen het niet om de overduidelijke redenen.
3: Ze kan genoeg verdienen lijkt mij om niet extra te vragen voor bare en denk dat ze bij MM er ook niet blij mee zijn als hun naam door het slijk gehaald wordt!
4: Je zin met je vrienden heeft ze het ook aangeboden is ook een beetje overdreven lijkt mij!

Ik geloof er geen woord van om je eerlijk te zeggen, om bovenstaande redenen en omdat ze nogal vertrouwelijk overkwam. Ja ik kan het fout hebben, hoop het niet :p Verder mag jij je mening geven en het wel geloven net als de rest maar zo mag ik het ook een broodje aap verhaal vinden :)

Hoop dat ze terugkomt iig!
Deze 4 argumenten gaan niet altijd op. Ik heb recent nog met 2 mooie jonge dames in een privehuis sex zonder condoom gehad zonder bij te betalen. Je staat er soms versteld van hoe de jonge dames hun eigen regels loslaten als ze goed geil zijn en je mogen. Denk juist dat de oudere dames veel professioneler zijn en zich beter kunnen beheersen. Naam van privehuis en de dames noem ik even niet in het openbaar
 
Zeker niet raar, want er zijn nou eenmaal genoeg mensen die ouwehoeren. Zij heeft het bij mij aangegeven dat ze het pertinent niet doet! Vertrouw haar meer om de volgende redenen:

1: Zijn genoeg mensen hier gejoined die achteraf dubbele accounts hadden en zelfs het vermoeden bestond dat het collega's waren van het privehuis.
2: Ze is jong en meeste jonge meiden doen het niet om de overduidelijke redenen.
3: Ze kan genoeg verdienen lijkt mij om niet extra te vragen voor bare en denk dat ze bij MM er ook niet blij mee zijn als hun naam door het slijk gehaald wordt!
4: Je zin met je vrienden heeft ze het ook aangeboden is ook een beetje overdreven lijkt mij!

Ik geloof er geen woord van om je eerlijk te zeggen, om bovenstaande redenen en omdat ze nogal vertrouwelijk overkwam. Ja ik kan het fout hebben, hoop het niet :p Verder mag jij je mening geven en het wel geloven net als de rest maar zo mag ik het ook een broodje aap verhaal vinden :)

Hoop dat ze terugkomt iig!
1: kan je beide kanten op redeneren; genoeg dames met "twee gezichten"; bare bij de een, geen bare bij de ander.
2: kan je wederom beide kanten op redeneren; jong, dus naief. Klant ook jong en aantrekkelijk, maakt haar extra geil (beffen, extra geld enz.)
3: je kan niet in haar portemonnee kijken. Daarnaast is de mens van nature (bijna) altijd op zoek naar meer. Hoe meer, hoe beter.
4: dit kan inderdaad overdreven overkomen op jou, maarja, waarom zou ik liegen hierover? Het lijkt net alsof het je wat doet dat ze jou geen bare aanbood en andere mannen wel. Kom op man, denk je nou echt dat alle meiden in alle privehuizen zich aan de regels houden?

Maar het maakt verder ook niet uit, ze is (helaas) weg. Laten we hopen dat ze ooit nog terugkomt.
 
Deze 4 argumenten gaan niet altijd op. Ik heb recent nog met 2 mooie jonge dames in een privehuis sex zonder condoom gehad zonder bij te betalen. Je staat er soms versteld van hoe de jonge dames hun eigen regels loslaten als ze goed geil zijn en je mogen. Denk juist dat de oudere dames veel professioneler zijn en zich beter kunnen beheersen. Naam van privehuis en de dames noem ik even niet in het openbaar
Zonder bijbetaling? 🙄 Omdat ze zo geil waren? Van hun werk zeker? 😂 Er wordt weer flink op los gefantaseerd...
 
Zonder bijbetaling? 🙄 Omdat ze zo geil waren? Van hun werk zeker? 😂 Er wordt weer flink op los gefantaseerd...
Yep zonder bijbetaling en elke keer bij een date van 'slechts' een half uur. Mijn doel is niet opscheppen (sterker nog heb spijt, je zou geen onveilige seks moeten hebben). Maar wil alleen duidelijk maken dat dames ver kunnen gaan als de klik goed is en ze in een goede bui zijn. 1 van de dames heb ik zelfs op jou aanraden op deze forum bezocht :)
 
Laatst bewerkt:
Yep zonder bijbetaling en elke keer bij een date van 'slechts' een half uur. Mijn doel is niet opscheppen (sterker nog heb spijt, je zou geen onveilige seks moeten hebben). Maar wil alleen duidelijk maken dat dames ver kunnen gaan als de klik goed is en ze in een goede bui zijn. 1 van de dames heb ik zelfs op jou aanraden op deze forum bezocht :)
Mensen die dit geloven en 'liken' zijn echt niet-normaal naïef, hahaha!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan