Op een regenachtige zondag had ik ook wel weer eens zin in een she male en uiteindelijk mijn oog op Amanda laten vallen, kort maar krachtig geapt en een uurtje later bij het hotel. Na de nodige aanwijzingen en kamer nummer stond ik in de kamer. Eerst natuurlijk de aanwijzingen om vooral geen geluid te maken (zo irritant). Toen mijn ogen eindelijk gewent waren zag ik aller eerst de puinhoop in de kamer en die moest ze even opruimen. Ik vond haar er wel knap uitzien en haar oog opslag zag er vriendelijk en lief uit. Uiteindelijk op het bed beland en afgesproken om maar eerst eens te beginnen om met elkaar te spelen. Al gauw waren we elkaar aan het pijpen, op de een of andere manier vind ik dat wel leuk, stok slobberen met een she male. Ik moest haar wel een paar keer afremmen want ze deed het niet onverdienstelijk, maar uiteindelijk kon ik het niet meer tegen houden en spoot haar mondje vol, wel met haar hand op mijn mond want ik maakte te veel geluid. Ze liep naar de badcel en toen ze weer opgefrist was viel ze gelijk weer aan om te gaan pijpen, maar ik heb tocht echt even nodig om weer voor een tweede keer te kunnen. Dat duurde haar waarschijnlijk te lang en was het tijd om te gaan aankleden. Ik had nog niet op de tijd gekeken maar voelde wel aan dat het nog lang geen uur was. Eenmaal buiten was ik nog bet geen half uur binnen geweest.
Ja het was lekker, mooie dame, lekker zoenen, prima pik om te pijpen en ze pijpt ook prima, maar rustig opbouwen of na het klaar komen gewoon even lekker bijkomen en wat rommelen zit er niet in, ook is ze een tikkeltje dominant en vooral veel te vroeg weer buiten is gewoon jammer. Ik heb het zelf niet gezegd maar ze heeft ook niet aan geboden om minder te betalen, dus een beetje bedrogen voel ik mij wel.