Recensie Amanda, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doggyron

Wandelaar
28
12/11/21
13
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3698669-amanda
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag afspraak gehad met deze mooie, kleine braziliaanse.
Geappt en kreeg antwoord dat ik langs kon komen.
Na financiele deel ging haar jurkje uit. Mooie, wel geholpen borsten, en een lekker lijf. Ging tegen me aan staan, even zoenen en draaide zich toen om en ging op handen en knieen op rand van bed zitten. Wat een lekkere billen. Ben er tussengekropen en begonnen aan een lik beurt
Langzaam haar string van die billen afgestroopt en toen langdurig de gehele bilnaad, kutje en anus uitgelikt.
Cowgirl, doggy, missio ... allea gedaan. Ging voldaan naar huis.
Ps. Waren nog 2 meiden in huis, niet gezien wel gehoord omdatbze in de keuken bezig waren.
Amanda blijft nog 2 weken
 
Ze was helaas niet beschikbaar. Een vriendin van haar gelukkig wel en dat was ook een top ervaring:

Ongelofelijk sportief lijf. En die billen..

 
Zag net de advertentie Anitta bovenaan verscheinen op Kinky, en ook deze. Wellicht is dit nummer 3 op dat adres.

\\Edit mod: Vanaf nu wel weer graag on topic verder namelijk Amanda.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zag net de advertentie Anitta bovenaan verscheinen op Kinky, en ook deze. Wellicht is dit nummer 3 op dat adres.
Waarom zou deze dame op hetzelfde adres zitten?
 
Laatst bewerkt:
Zag net de advertentie Anitta bovenaan verscheinen op Kinky, en ook deze. Wellicht is dit nummer 3 op dat adres.

\\Edit mod: Vanaf nu wel weer graag on topic verder namelijk Amanda.
Zou zomaar kunnen. Een ander meisje liet me binnen gisteren. Ze had geen make up op dus 100% zeker weet ik het niet. Lekker hoor. 3 Braziliaanse tijgers in 1 huis.
 
Zou zomaar kunnen. Een ander meisje liet me binnen gisteren. Ze had geen make up op dus 100% zeker weet ik het niet. Lekker hoor. 3 Braziliaanse tijgers in 1 huis.
Ik denk niet dat die Sofia een Braziliaanse is. Maar het is me vooral niet duidelijk waarop het vermoeden gebaseerd is dat ze in hetzelfde huis zou zitten. Ze heeft ook een andere prijsopbouw in vergelijking met die twee andere dames. Ik wil graag meer van die Sofia weten, want haar booker vond ik niet te vertrouwen.

Op basis van overeenkomsten in de advertentie zal eerder dit dame 3 zijn: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7332868-angel
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan