Recensie Amanda, Diever (vh Hoogezand) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Theo333

Wandelaar
96
13/10/21
40
6
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8068729-amanda
Totale kosten (in euro)
70
Bij Amanda op bezoek geweest. Ik kwam eigenlijk voor haar huisgenoot, maar die was verhinderd. Amanda is heel erg aardig, iets wat voor mij altijd wel belangrijk is. Nederlands spreekt ze niet goed, maar we hebben ons goed gered. Lekker tongzoenen, daarna pijpen en intiem. Ze liet merken dat ze liever niet had dat ik aan haar poesje likte. Waarom weet ik eigenlijk niet. Maar al met al was het een goede afspraak. Ik denk dat ik haar nog wel eens wil opzoeken.

Iemand onlangs nog bij haar geweest? Ze ontvangt nu in Diever zag ik op kinky. I
k denk samen met Linda, die zo af en toe ook in Diever is (omgeving Diever overigens). Ze ontvangen dan op een discreet bosrijk vakantiepark.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
€ 80
Deze week bij Amanda in Hoogezand geweest. De ontvangst was geil en direct tongzoenen. Kreeg een paar tikken in mijn kruis en op mijn billen. Ze had er zin in.....en ik ook. Ze geilde me op met haar tongzoenen. Eenmaal op bed ging het feest verder. Pzc had ik wel eens beter ervaren, maar was zeker niet slecht. Na wat vingerwerk wilde ik me laten klaar pijpen, maar Amanda wilde en moest nog neuken mc. Meestal lukt dat bij mij niet vanwege een aantal factoren. Maar wonderwel ging het me goed af. Vlak voor het eind condoompie eraf en trok ze me af terwijl ik gehurkt bovenop haar zat. Niet veel later een eruptie. Ze is aardig, geil en heeft een lekker mollig figuur. Al was er veel acteerwerk bij had ik het idee. Na 10 minuten stond ik alweer buiten. Herhaling, weet ik nog niet. Voor haar link, zie de reviews hierboven.

Terug
Bovenaan Onderaan