Recensie Amanda, Haus nr5, Nordhorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sjomp

Stamgast
Forumpionier
496
02/07/21
575
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
230+40
Eergisteren een bezoekje gebracht aan Amanda in Haus nr5, ook bekend als Martina bij "Modelle Leipzig" Ivm link naar de foto's is dat even makkelijker

Tja, waar begin in. Het optische maar, want ja, dat is de eerste indruk. Mooie lichaam, niet "petit" en inimini maar wel slank. Voorzien van een stevige H cup, daar zijn ook verbouwingswerkzaamheden aan uitgevoerd, maar ze zijn wel mooi zacht en mogen aangeraakt worden. Ze heeft een mooi gezicht, maar jammer dat ze flink opgepompte lippen heeft.
Vraag me trouwens af of d'r poes ook helemaal "origineel" was, want die was volgens het ideaalbeeld, dus dat zou me niet verbazen eerlijk gezegd.

Bovenstaande klinkt misschien wat negatief, maar goed, geen idee of die borsten opgevuld zijn met siliconen of dat ze een borstlift heeft gehad. En een mens is natuurlijk meer dan alleen het uiterlijk. Nu is een mens meer dan het eerste aanzicht, maar door die lippen had ik wel zoiets van "oh jee, wat gaat dit worden".

Gelukkig waren die zorgen snel weggenomen. Na het douchen wou ik haar helpen met uitkleden maar ze duwde me op het bed en begon me met tongzoenen. Niet super diep maar wel met voldoende tong. Ik had als extra vingeren gekozen, gedurende het zoenen werd m'n hand tussen haar binnen gedirigeerd. Na wat aanrakingen op blijkbaar gevoelige plekken werd het zoenen nog fijner. Na dit aperitiefje was het tijd voor een babbeltje. Ze vroeg me wat ik wilde/fijn vond, wat haar leuk leek om te doen. Niet gekunsteld en ze kwam spontaan/open/vriendelijk over. Ze gaf aan van aan afwisseling tussen hard en zacht te houden. Dus tijdens het pijpen wat daarop volgde het strelen door d'r haar maar afgewisseld met af en toe d'r hoofd vast pakken en snel op en neer de bewegen of te kijken hoe ver ze hem naar binnen kreeg. Toen ze hem bijna helemaal in d'r mond had genomen keek ze me met pretoogjes aan. "You pig" zei ze daarna lachend. Dit was een mooi breekpunt, ik begon d'r te tongen en daalde via d'r borsten af tussen d'r benen. Eerst enkel met de tong, toen even met de vingers en vervolgens afgemaakt met tong en vingers.

Daarna tijd voor een eerste ronde. Zij eerst op met, zowel zittend als met de buiken op elkaar liggend. Na een tijdje omgewisseld naar missio en daarin afgemaakt. Vervolgens wat gebabbeld, massage, 69 en toen was ik wel weer klaar voor een tweede ronde. Ze begon weer op mij, vervolgens stelde ze doggy voor. Poah, die meid heeft een paar billen,schitterend uitzicht hoor. Sommige meiden gaan wat voorover hangen tijdens doggy (of iets anders, ik weet het niet, voor mij word de penetratie er in elk geval niet makkelijker van) maar Amanda was gewillig. Graag wat harder en een paar tikjes vond ze ook leuk. Uiteindelijk weer omgedraaid en tussen d'r grote borsten afgemaakt.

Al met al een zeer geslaagd avontuur en ik heb al weer zin in de volgende keer.

Communicatie ging overigens in het Engels. Ze begon Engels tegen mij dus ging de rest ook in het Engels. Voor sommigen hier is Duits een probleem, dus goed om te weten dat Engels geen punt is bij deze dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan