Recensie Amanda Heerenveen 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er al eens iemand bij amanda in heerenveen geweest en wat zijn jullie ervaringen
ze adverteert al een tijdje op mp

tijdje terug contact met haar gehad:
ze geeft bij haar thuis een gewone massage.
1 uur € 50
1,5 uur € 80
2 uur € 100
en als ze bij je komt een erotische massage.
1 uur € 120
1,5 uur € 150
2 uur € 200
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nu twee keer bij Amanda geweest voor een full body massage. Is inderdaad vlakbij H'veen in een keurig ingerichte massage kamer op massagetafel.
Haar massage is echt erg goed - zelfs zo goed dat ik de eerste keer even dacht: ga maar door met masseren en laat de happy end maar zitten. Thank lord dat niet aangegeven en ze maakte het duidelijk met ook plezier voor haarzelf met de hand af en liet me spuiten als een vulkaan. Haar vingertje ging daarbij ook even voorbij mijn sluitspier. Tweede beozek wist ze me zelfs nog harder te laten komen. Ze ziet er goed uit en denk dat ik de body to body (noemt ze erotische massage) ook eens ga proberen. Volgens mij doet ze dit ook gewoon thuis, maar dan op matras en niet op massagetafel.
 
Nu twee keer bij Amanda geweest voor een full body massage. Is inderdaad vlakbij H'veen in een keurig ingerichte massage kamer op massagetafel.
Haar massage is echt erg goed - zelfs zo goed dat ik de eerste keer even dacht: ga maar door met masseren en laat de happy end maar zitten. Thank lord dat niet aangegeven en ze maakte het duidelijk met ook plezier voor haarzelf met de hand af en liet me spuiten als een vulkaan. Haar vingertje ging daarbij ook even voorbij mijn sluitspier. Tweede beozek wist ze me zelfs nog harder te laten komen. Ze ziet er goed uit en denk dat ik de body to body (noemt ze erotische massage) ook eens ga proberen. Volgens mij doet ze dit ook gewoon thuis, maar dan op matras en niet op massagetafel.

Kan ik me helemaal bij aansluiten.. massage is super maar het erotische is genieten, Amanda is zelf erg sensueel en heeft er plezier in. Netjes en respectvol zijn helpt! Hele fijne ervaring.

Net iets ouder dan 40 zal ze zijn denk ik ja.. prachtig lichaam.

Hier kun je ook van haar genieten...

 
Vandaag was het weer tijd om flink te ontspannen en de spanning eraf te halen.
De massage was fenomenaal; echt zwaar genieten en regelmatig verdwijnen van deze wereld. Zou echt zonder probleem kunnen genieten van alleen massage zonder hp bij Amanda.
Maar dan, tegen het einde als je eenmaal op je rug ligt en met gesloten ogen voelt hoe de druppels olie op je erogene zone landen. Haar handen langzaam en teder je mannelijkheid beginnen te strelen, wordt het tijd je ogen te openen. Dan zie je hoe ze je fallus adoreert en daar zelf ook volop van geniet. Ik kan me vergissen maar volgens mij hield ze het zelf niet helemaal droog toen ze me tot grote hoogten bracht.......
Als je haar bezoekt; geniet en behandel haar met respect. Je krijgt dat dubbel en dwars terug,
 
Ook ik heb inmiddels al een paar keer een bezoek gebracht aan Amanda en ik kom er elke keer met een meer dan tevreden gevoel vandaan.

Een heerlijke ontspanningsmassage die ze heerlijk afmaakt met een b2b massage waar ze heerlijk met haar borsten boven je gezicht blijft hangen en op het moment van de laatste handelingen tijdens de massage inderdaad ook zelf enorm lijkt te genieten van datgene wat ze aan het geven is.

En als ik dan toch wat te aan te merken heb, dan zou ze tijdens de ontspanningsmassage wel wat meer mogen teasen, dus als je nog op je buik ligt haar vinger door je bilnaad laten glijden en "per ongeluk" je ballen aanraken als zij bezig is met het masseren van de bovenbenen.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij Amanda op bezoek geweest. Geweldige beleving. Top massage en heerlijke afronding. Ze is geen klokkijker en geeft de volle aandacht. Een pareltje.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
aantal weken geleden bij Amanda op bezoek geweest. Lieve vrouw die echt voor je zorgt. De massage zelf is niet een die echt door je spieren gaat maar haar aanrakingen zijn super fijn. Als je je mag omdraaien weet ze goed wat ze moet doen met je jonge heer. Voor wie dat wil zal ze je sluitspier niet ontzien. Voor het juiste plekje moet ze nog iets meer oefenen.... goeie reden om nog eens langs te gaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan