Recensie Amanda (of Mandy?) Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Top service; geen gezeur over opties en extra geld. Zowel top als bottom. Aardig dikke penis waar ze goed mee overweg kan. Ze kan echt goed pijpen met als gevolg dat ik zo ook klaargekomen ben. Leuke relaxte trans
 
Laatst bewerkt:
Top service; geen gezeur over opties en extra geld. Zowel top als bottom. Aardig dikke penis waar ze goed mee overweg kan. Ze kan echt goed pijpen met als gevolg dat ik zo ook klaargekomen ben. Leuke relaxte trans
Bedankt voor de review! En hoe ging dat dan in dat hotel? Kwam zij jou halen in de lobby? Of kon je gewoon doorlopen naar de hotelkamer zelfstandig?
 
Na het zien van dr foto's en de recensie hierboven ben ik gister toch maar naar Eindhoven gereden.

Ze ontving in een (een beetje pauper) hotel in het Centrum.

Het is een hele geile meid, ze pijpt ontzettend goed maar voor de rest was het wel oke. Aan dr inzet en geilheid lag het niet perse, maar het was niet echt wat ik me dr van had voorgesteld.

Ze deed me een beetje denken aan Pia, al is Pia dan wel een mooiere dame en vooral nog geiler (op mijn manier dan) dan Amanda.

Ze gaf aan dat ze vandaag terug vliegt naar Italië en dat ze in juli weer in Amsterdam zou zijn..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
17 cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/1929425-mandy#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer in een geile bui opzoek naar een trans die versatile is, uitgekomen bij mandy.
Na de nodige vragen gesteld te hebben afspraak gemaakt en een uur later aangekomen in Sloterdijk bij het hotel waar ze momenteel verblijft.

Even met de lift naar boven en opzoek naar het juiste nummer.
Toen de deur open ging was ik meteen verkocht door haar looks een woord wauw! Wat een mooie trans.
Stelde me gelijk op me gemak en mocht me uitkleden en naast haar komen liggen, ze sprong gelijk boven op me en ik begon flink aan haar tieten te zuigen.
Tongen is ze zeker niet vies van en heeft ook niks liever dan dat je haar overal voelt.
Ze pijpt echt hemels, en houdt ervan als je haar ook flink pijpt.
Toen ging het condoom bij haar om en bij mij naar binnen heb wel flink naar adem moeten happen want ze heeft best een dikke lul, maar ze deed rustig aan en bouwde het tempo rustig op.
Hierna heb ik haar flink van achter genomen in 1 hand haar borst en me andere hand haar lul en heerlijk zoenend heb ik het condoom volgespoten.

Hierna nog flink na lopen kletsen over van alles en nog wat, ze vertelde me nog even in Amsterdam te blijven en daarna te kijken waar plek voor haar is.
Haar bedankt een dikke zoen en knuffel gegeven en belooft gauw terug te komen ;)

(Ze rookt trouwens maar daar heb ik niks van gemerkt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/1929425-mandy
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Bij Mandy geweest en daar een TOP uurtje beleefd met deze heerlijke sensuele vrouw......
En echte aanrader!

Vanaf morgen in Eindhoven en Zondag gaat ze terug naar Italië.....
Komt pas weer terug in 2023
 
Na het zien van dr foto's en de recensie hierboven ben ik gister toch maar naar Eindhoven gereden.

Ze ontving in een (een beetje pauper) hotel in het Centrum.

Het is een hele geile meid, ze pijpt ontzettend goed maar voor de rest was het wel oke. Aan dr inzet en geilheid lag het niet perse, maar het was niet echt wat ik me dr van had voorgesteld.

Ze deed me een beetje denken aan Pia, al is Pia dan wel een mooiere dame en vooral nog geiler (op mijn manier dan) dan Amanda.

Ze gaf aan dat ze vandaag terug vliegt naar Italië en dat ze in juli weer in Amsterdam zou zijn..
Gisteren bezocht. Moest aan je recentie denken want ik had exact hetzelfde. Daarom geen recentieformulier ingevuld want aan haar inzet en persoonlijkheid lag het niet. Was de meid van de foto's maar toch anders. Had me er meer van voorgesteld en voelde het gewoon niet. Nouja, die dikke slurf wel maar ik kon er niet van genieten. Leuke meid verder, sociaal, doet haar best. Financiën pas achteraf gedaan zodat ik niet te veel betaalde. Dat was echt netjes. Vandaag gaat ze een paar dagen naar Eindhoven en daarna terug naar Italië.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan