Recensie Amanda, Schepenenvijverstraat (dag) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stewie80

Wandelaar
26
06/09/24
36
6
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Eerste keer in de snoepwinkel in Gent buiten dan jaren geleden eens gepasseerd en ik ga zeker nog eens terug.
Rond de middag eens wat gaan kijken uit interesse maar bijzonder weinig dames. Na 1 ronde had ik 2 dames die mijn interesse wel konden wekken. Bij ronde 3 was de ene verdwenen dus schoot er maar eentje over. Elke keer ik passeerde lachte ze en was niet opdringerig. Ze had een heel mooi figuur, blond haar en op het eerste zicht een mooie natuurlijke b/c cup. Volle lippen, opgespoten maar dat vind ik wel lekker.
Stond nog ff iemand te praten met haar dus even gewacht hopende dat hij niet zou binnen gaan. Ze kreeg in de gaten dat ik stond te wachten en stuurde hem wandelen 🤣
Deur open, heel vriendelijk en ze noemde zich Amanda, groot en een mooie lekkere kont.
Prijs afgesproken en naar achter meegenomen naar haar kamer en afgerekend.
Ze lag al naakt op het bed terwijl ik nog bezig was met mijn klerzn uit te doen. Ondertussen babbeltje doen en ze kon redelijk EN converseren.
Eens op bed, rubbertje errond en begon ze me te pijpen, man…die kan pijpen. Zeker 10min aan een stuk. Ik was even vergeten dat ik ze ook nog even wou neuken. Pijpen was te lekker met die volle lippen. Ze had heel mooie naturelle borsten met tepelpiercings en een prachtige tattoo. Ja daar heb ik natuurlijk mee gespeeld.
Ik vroeg of ze op me kwam zitten zodat ik haar en haar borsten geil open neer kok zien gaan.
Daarna nog ff doggy genomen en nooit de druk gevoeld dat de tijd bijna om was. Nog lekker hard geneukt langs achter met zicht op een perfecte taille en poep en kei hard gekomen. Ze zullen het voorraan wel gehoord hebben.
Ze werkt elke weekdag de dag en als ik nog eens in Gent moet zijn ga ik zeker terug!!

Terug
Bovenaan Onderaan