WHEM Amanda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zoals je kan lezen op de laatste pagina zijn de meningen verdeeld..

Bedankt voor de verwijzing Fredje020.
Vreemd dat de moderator hier niet ingrijpt. Bij Bella Breda gaat het ook over andere transen en dan raken we overzicht kwijt.

Over Amanda, die trof ik 6 jaar geleden op bullchat voor een cuckold date. Chats verliepen wazig kon er geen hoogte krijgen wat er precies de bedoeling is. Bij haar thuis haf ze haar man vastgebonden en geblinddoekt. Ik gaf ze xtc en daar veranderde ze in onderdanig geile zaadslet. Werd vaak gepijpt en tussendoor sloeg ze haar man met een lat op zijn billen. Alles moest zonder condoom en ze gaf me opdracht om haar te verrichten en vol te spuiten. De man lag inmiddels op bed en we zaten in een aparte woonkamer. Na 2 uur lang neuken en 2 x haar donkere bollywood neukgrot gevuld te hebben ging ze naar haar man en spoot ze mijn zaad met strand resten in zijn gezicht. Ze was daar behoorlijk geil van geworden. Ik moest wachten want ze wou weer bare geneukt worden. De man bleek geboeid achter en voordat we weg gingen vroeg ze me om haar kut te inspecteren. We waren 2 uur bij het ijburg strand geweest, helaas veelvuldig gebruik van crack en Tina en wat had ik dat wij finaal in de auto en bij strand uitgewoond en volgespoten. Na die date volgde er zeker 4 dates. Helaas kwam ook haar ware psychopatische karakter naar boven. Werd op de dag regelmatig gebeld terwijl op mijn werk was. Dat gestalk en geclaim daar was ik helemaal klaar mee. Ik ben daar mee gekapt en ben van mening dat je Amanda beter in de bloedstroom kan bezoeken voor een betaalde date. Deze dame is helemaal mesjogge van die troep. Ik had het toen maar bij gelaten. Dates waren zeker geil en haar kut kan veel hebben.

Cumgiver

Bijlagen

• IMG-20170106-WA0003.jpg
    IMG-20170106-WA0003.jpg
    132,5 KB · Weergaven: 38
Die tanden waren 5 jaar geleden niet verrot. Dat het nu anders is heel plausibel. Wil erbij vermelden dat we elkaar de ggd test bij de 1e date op haar verzoek aan elkaar lieten zien.

Die van haar was nog geen week oud. Na de laatste date liet ik na 3 maanden testen. Alles was in orde en wees eerlijk iedereen met onze hobby hoort zich, 3 a 4 x per jaar te testen. Dates met Amanda hadden risico's, maar dat was onze eigen keuze en op een zinloze discussie daarop heb ik geen trek. Ze had thuis genoeg condooms en ook in haar handtas.

Cumgiver

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan