Recensie Amara, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Schaappie

Newbie
2
30/04/23
2
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sexy-sexy_5454664
Totale kosten (in euro)
100
Afgelopen weekend Amara gebeld voor een date. Was mede door de foto's getriggerd. Maar de foto's komen wat mij betreft niet helemaal overeen.
Maargoed al met al was het leuke verschijning.

Ze biedt naast thuis ontvangst ook een cardate(dit heb ik gedaan) aan en ik heb 100 euro betaald voor een half uurtje. Ik heb enkel voor een blowjob gekozen. En dit deed ze wel goed. Ze slikte alles door.

Ze gaf voor de financiële afhandeling netjes van te voren aan dat ze het liefst niet gevingerd of gebeft wilt worden wilt worden omdat ze zich daar niet lekker bij voelt.

Al met al prima adresje voor tussendoor.

Afgelopen weekend Amara gebeld voor een date. Was mede door de foto's getriggerd. Maar de foto's komen wat mij betreft niet helemaal overeen.
Maargoed al met al was het leuke verschijning.

Ze biedt naast thuis ontvangst ook een cardate(dit heb ik gedaan) aan en ik heb 100 euro betaald voor een half uurtje. Ik heb enkel voor een blowjob gekozen. En dit deed ze wel goed. Ze slikte alles door.

Ze gaf voor de financiële afhandeling netjes van te voren aan dat ze het liefst niet gevingerd of gebeft wilt worden wilt worden omdat ze zich daar niet lekker bij voelt.

Al met al prima adresje voor tussendoor.
Kan je haar uiterlijk wat meer beschrijven?

Nederlandse blanke dame rond de 165cm.
Donker stijl haar (op dat moment in iedergeval) en een denk rond een c cup misschien kleine D. Kleur ogen kon ik niet goed zien omdat het vrij donker was.
Ze heeft een normaal postuur.

Terug
Bovenaan Onderaan